قلعه نویی:به خاطر پرسپولیس قبول کردم

مهر: امیر قلعه نویی پس برتری یک بر صفر عصر یکشنبه تیمش مقابل راه آهن شهرری با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی گفت: در ابتدا باید از شما خبرنگاران بابت عدم حضورم در نشست خبری پیش از بازی عذرخواهی کنم و در ادامه یک تشکر ویژه از هواداران تراکتورسازی داشته باشم که به عقیده من با معرفت ترین، بهترین و با نشاط ترین هوادارانی هستند که من تا به امروز دیده ام.

وی خاطرنشان کرد: من باید یک تبریک هم به لیگ برتر بگویم از این بابت که امروز یک بازی زیبا را هر دو تیم تراکتورسازی و راه آهن به نمایش گذاشتند. در این مسابقه هر دو تیم از فاکتور سرعت بهره برده و موقعیت های زیادی را خلق کردند که به لطف خدا ۳ امتیاز از آن ما شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به موقعیت های زیادی که تیمش در مصاف با راه آهن به دست آورده بود اشاره کرد و گفت: ما به نتایج دیگر تیم ها کاری نداریم و تمام نگاه و توجه مان به سه بازی آینده است بدون شک با انگیزه بالا در دیدارهای باقی مانده به میدان می‌رویم تا در پایان مسابقات لیگ به جایگاهی شایسته شان و لیاقت تراکتورسازی و هوادارانش دست یابیم.

وی ضمن یادآوری اینکه تیمش در مسابقات لیگ برتر از هفته های ابتدایی تا به امروز همیشه جزو ۴ تیم بالای جدول بوده است در خصوص اعتراضش به داوری گفت: اگر در این مسابقه اعتراض کردم به خاطر فشار و استرس بالایی بود که روی تیم وجود داشت اما به عقیده من داور امروز اگر اشتباهی داشت در نتیجه تاثیرگذار نبود و خوشبختانه البرز حاجی پور در تمام صحنه ها نزدیک بود و قضاوتی بی عیب و نقص داشت.

قلعه نویی در خصوص تغییر زمان دیدار تیمش مقابل راه آهن گفت: ما از بازی مقابل فجر درخواست کرده بودیم دیدارهایمان با مدعیان قهرمانی به صورت همزمان برگزار شود که خوشبختانه این درخواست در بازی با راه آهن اجابت شد اما در خصوص تغییر مکان بازی ما تصمیم گیرنده نبودیم و این تغییر با نظر سازمان لیگ برتر اتخاذ شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ضمن اشاره به تغییر زمان دیدار تیم تراکتورسازی مقابل پرسپولیس در هفته سی و دوم لیگ برتر گفت: پرسپولیس سه شنبه هفته آینده یک مسابقه مقابل الهلال عربستان پیش رو دارد که در آن مسابقه دیگر نام ایران مطرح است به همین خاطر و به علت احترامی که برای پرسپولیس و هوادرانش قائلیم حاضر بودیم دیدارمان مقابل پرسپولیس یک روز زودتر از دیگر مدعیان برگزار شود تا این تیم با استراحت کافی به مصاف الهلال برود.

امیر قلعه نویی با طرح این پرسش که آیا کنترل این تعداد تماشاگر در ورزشگاه اکباتان به آسانی صورت می گرفت به دفاع از تصمیم سازمان لیگ مبنی بر تغییر مکان دیدار راه آهن – تراکتورسازی پرداخت.

وی همچنین در واکنش به حمایت تماشاگران استقلال گفت: من همیشه ممنون دار تماشاگران استقلال بوده و هستم و آنها را دوست می دارم همیشه گفته ام و باز هم می گویم هر چه دارم از لطف خدا و حمایت و پشتیبانی همین هواداران استقلال است اما بینی و بین الله تنها هم و غم من به بازیهای آینده تراکتورسازی در لیگ برتر است و تا به امروز با هیچکدام از مسئولان باشگاه استقلال مذاکره ای نداشته ام.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ضمن تاکید دوباره بر اینکه برای ماندن در تراکتورسازی دوشرط ؛ حفظ بازیکنان کلیدی و تقویت با بازیکنان مورد نظرش را مطرح کرده است گفت: اعتقاد دارم تراکتور باید به گونه ای در مسابقات لیگ قهرمانان حضور یابد که مایه افتخار این قاره باشد و نتایجی کسب کند که در شان مردم خوب و با معرفت آذربایجان باشد.

قلعه نویی به دفاع از عملکرد تیمش در مصاف با راه آهن پرداخت و گفت: تیمی که ۱۰ بار روی دروازه حریف ضربه کرنر می زند، بالای ۶۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته قطعا عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است. من اعتقاد دارم این بازی یکی از بهترین بازیهای تراکتور در لیگ امسال بود و شاگردانم خیلی خوب و روان بازی کردند.

وی افزود: مقابل تیم راه آهن در مصاف با دیگر تیم ها بالای ۵ یا ۶ موقعیت گلزنی به دست آورده و حتی به گل رسیده است ما اجازه ندادیم یک موقعیت بالای ۳۰ درصد به دست آورد. اینها نشان می دهد تیم ما عملکردی خوب مقابل راه آهن داشته است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خاتمه تصریح کرد: شرایطی که تراکتورسازی هم اکنون تجربه می کند در نوع خود بی سابقه است به همین خاطر بازیکنان با فشار روانی بازی می کنند. با این وجود اعتقاد دارم در این یکی دو هفته بازیهای ما خیلی خوب و روان بودند.

جوان آنلاین – آخرین عناوین ورزشی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.