قلعه نویی:دربی پارسال که باختیم ؛ پارسال بوده ، امسال قصه فرق داره/ بزرگوار فارسی صحبت کن من هم بفهمم چی می گی!

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی این تیم مقابل ملوان در نشست خبری اظهار کرد: امروز بهترین بازی‌مان را در پنج دیداری که تا الان در لیگ برتر انجام داده‌ایم به نمایش گذاشتیم. البته کمی هم بدشانس بودیم که توپ ۳۰ درصدی حریف وارد دروازه‌مان شد. تقریبا تمام اهداف تاکتیکی‌مان در زمین پیاده کردیم.
 

وی افزود: امشب عدالت در فوتبال رعایت نشد چون ما باید با اختلاف سه یا چهار گل این بازی را می بردیم. با این حال بازیکنان در این بازی خیلی خوب کار کردند و این بازی من را خیلی به آینده امیدوار کرد.
 

قلعه‌نویی درباره مصدومیت خسرو حیدری گفت: وضعیت این بازیکن فردا مشخص می شود به هرحال این موضوع هم استفاده تیم ملی برای ما است!
 

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره نگرانی هواداران استقلال پیش از داربی پرسیده بود گفت: این مساوی برای استقلال اصلا نگران‌کننده نیست. چطور پرسپولیس بازی خود را باخته است اما شما می‌گویید این مساوی برای استقلال نگران‌کننده است؟ طبیعی است که همه هواداران هر دو تیم دوست دارند داربی را ببرند و این موضوع که استقلال داربی گذشته را واگذار کرده است اصلا به امسال ارتباطی ندارد. آن بازی تمام شد و جمعه این هفته داستان دیگری رقم خواهد خورد.شما دیدید که ما با همه بازیکنانمان در این بازی وارد میدان شدیم و کیفیت بازی هم خیلی خوب بود.
 

وی افزود:‌از هواداران تشکر می‌کنم که تا‌ آخرین لحظه ما را حمایت کردند. امروز بیشتر از شش موقعیت خیلی خوب داشتیم اما هنوز تیم ما مشکلاتی دارد و دلیل آن هم این است که یک موقعیت ۳۰ درصدی وارد دروازه‌ ما شده است و این خوب نیست.
 

وی با اشاره به این‌که داوری بازی در سطح بالایی بود درباره سوال خبرنگاری که پیرامون پست هاشم بیگ زاده پرسیده بود گفت: این که شما می گویید بیگ زاده در پست مدافع آخر بازی کرده اصلا درست نیست. او گوش چپ بود و به هیچ وجه در دفاع کار نکرد. این بازی همانی بود که ما می خواستیم و ما به مرحله‌ای که در نظر داشتیم رسیده‌ایم. همین که سیاوش اکبرپور در لحظات پایانی بهترین موقعیت گل را از دست می‌دهد نشان می‌دهد ما به شرایط خوبی رسیده‌ایم.
 

خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید «آیا امسال در استقلال شما چیزی به نام team behind team را می‌بینید» گفت: لطفا فارسی‌اش را بگویید تا من هم بدانم چه می گویی ، که آن خبرنگار توضیح داد آیا در خارج از زمین‌ حمایت‌های لازم از استقلال انجام می‌شود گفت: این مسئله مربوط به مدیریت است. که جای دارد من از فتح‌الله زاده تشکر کنم او یک تنه در باشگاه ایستاده و تا آخرین حد توانش تلاش می‌کند.
وی در پایان درباره شایعه بازگشت مجیدی به استقلال و آماده باش باشگاه برای حضور او در نیم فصل در این تیم گفت: من در این باره خبری ندارم.
۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.