قلعه نویی:در باره ی نکونام مسایلی وجود دارد

۰۱ تیرماه ۱۳،

ممتازنیوز:

سرمربی استقلال با بیان این که تیمش به سبب درگیر بودن در آسیا و همچنین حضور ملی پوشانش در رقابتهای مقدماتی جام جهانی دیر اقدام به یارگیری کرده است، گفت: مشکلات مالی باید هرچه سریعتر برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر قلعه‌نویی قبل از حضور در جلسه با فتح‌الله‌زاده و رحمتی در جمع خبرنگاران گفت: ما پیش از این دو مشکل داشتیم؛ اول این که درگیر جام باشگاه‌های آسیا بودیم و بعد از آن هم بازیکنانمان به تیم ملی اضافه شدند. همچنین لیست مازادی داشتیم. چون می‌خواهیم نیروهای جوان‌تر و تازه واردی را اضافه کنیم تا مشکلات پارسال برطرف شود. در یارگیری خوب عمل کردیم، اما چون بازیکنانمان درگیر تیم ملی بودند برای تمدید قرارداد تازه از امروز آغاز ‌کرده‌ایم.

قلعه نویی افزود: مگر ایراد نمی‌گرفتند که پژمان منتظری در دفاع چپ استقلال بازی می‌کند، اما همین تفکر امیر قلعه‌نویی در تیم ملی هم اجرا شد. امسال بهتر از سال قبل خواهیم بود، چون سال دوم خودم هم است و کارایی بیشتری خواهم داشت.

سرمربی استقلال در ادامه با مهم دانستن همدلی در باشگاه، ادامه داد: هر چه سریع‌تر باید مشکلات مالی برطرف شده و تیم کامل شود. قرعه کشی جام باشگاه‌ها هم مشخص شد و ما باید هر چه سریع‌تر خود را جمع و جور کنیم تا تیم شایسته‌ای به این رقابتها بفرسیتم.

وی همچنین دربارهٔ به تعویق افتادن لیگ برتر و آغازش از دوم مرداد ماه، بیان کرد: ما تابع قانون هستیم. حال اگر این موضوع را خواسته بودیم، از ما انتقاد می‌کردند، اما الان که خودشان آن را تصویب کرده‌اند تابع قانون هستیم.

قلعه‌نویی دربارهٔ تمدید قرارداد جواد نکونام نیز، اظهار کرد: جواد هم مثل مابقی بازیکنان زحمت کشیده است، اما یکسری مسائل وجود که باید دربارهٔ آنها صحبت کنیم.

وی در پایان نیز استراحت ۱۵ روز ملی‌پوشان را منطقی دانست و گفت: این بازیکنان بعد از یک سال تمرین پر فشار به این استراحت نیاز داشتند.


سایت خبری تحلیلی ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.