قلعه نویی:شانس آوردیم،نتیجه را ما بردیم بازی را فولاد!/باید کمک کنیم دایی رییس AFC شود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – قلعه نویی می گوید اگر برای نیم فصل ایرادهای تیم را بر طرف نکنند به مشکل بر می خورند.

به گزارش ممتاز؛به عقیده قلعه نویی بازی را فولادی ها انجام داده اند و استقلالی ها نتیجه را از آن خود کرده اند.سرمربی استقلال در پایان بازی گفت:«از یک بازی سخت سه امتیاز گرفتیم و به همین سبب خدا را شکر می کنم.به عقیده من نتیجه را ما گرفتیم و بازی را فولادی ها بردند.آنها هم می توانستند برنده باشند.فکر می کنم در بعضی از دقایق شانس آوردیم چون سه تا از توپ های آنها به تیرک دروازه برخورد کرد.»

او یک بار دیگر و با بیان اینکه خدا را شکر می کند که سه امتیاز این بازی را گرفته اند می گوید:«برای نیم‌فصل باید یک سری از ایرادهایمان را برطرف کنیم وگرنه با این روند به مشکل برمی‌خوریم.»

قلعه نویی دربارهٔ‌ی شعارهای هواداران تیمش علیه علی دایی نیز گفت:« این کار اصلا خوب نیست. دایی وجهه بین‌المللی دارد و من شخصا او را دوست دارم. ما باید کمک کنیم که او رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا شود. شعار هواداران علیه دایی حواس ما را هم پرت می‌کند؛ چون دائم باید به تماشاگران بگوییم که این کار را نکنند. شما در همین بازی امشب دیدید که توپی به تیر دروازه‌ی ما خورد و در همان حال ما داشتیم با تماشاگرانمان صحبت می‌کردیم.پرسپولیسی‌ها یک سال و نیم است که در ورزشگاه‌ها علیه من شعار می‌دهند اما به هر حال شعار دادن علیه دایی اصلا خوب نیست. من فردا (شنبه) به همراه فتح‌الله‌زاده با لیدرها صحبت می‌کنم تا این ماجراها تمام شود.»

خبرنگاری به قلعه‌نویی گفت که با پیروزی استقلال مقابل فولاد،پرپولیس این فرصت را دارد که با پیروزی مقابل راه آهن به صدر جدول برسد که سرمربی استقلال این واکنش را نشان داد:«من فکر می‌کنم که ما هنوز سه بازی از سایر تیم‌ها عقب هستیم. پرسپولیس تیم خوبی است. معتقدم که رویانیان واقعا به پرسپولیس خدمت کرده و تیم خوبی ساخته است. اگر پرسپولیس به صدر جدول برسد لیاقتش را دارد؛ چون تیم خوبی است و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. هرچند فکر می‌کنم که با پیروزی در بازی‌های عقب‌مانده ما زودتر به صدر جدول می‌رسیم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.