قلعه نویی از استقلال می رود؟

امیر قلعه نویی در جلسه با اعضای هیات مدیره گفته بود که به خاطر مشکلات مالی دیگر نمی‌تواند با بازیکنان رودررو شده و تاکید کرده بود با این وضعیت از سرمربیگری استقلال کناره گیری می‌کند.

خبرگزاری مهر: مدیرفنی تیم فوتبال استقلال استعفای سرمربی این تیم را در جلسه هیات مدیره باشگاه تایید کرد و گفت: استقلال شرایط بدی دارد و بازیکنانش هنوز یک ریال هم دریافت نکرده‌اند.

 منصور پورحیدری در حاشیه دیدار دوستانه استقلال و مس کرمان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: امیر قلعه نویی در جلسه با اعضای هیات مدیره گفته بود که به خاطر مشکلات مالی دیگر نمی‌تواند با بازیکنان رودررو شده و تاکید کرده بود با این وضعیت از سرمربیگری استقلال کناره گیری می‌کند.

وی تاکید کرد: الان حدود ۱۲ هفته از لیگ برتر گذشته است اما بازیکنان ما هنوز به اندازه بازیکنان فجرسپاسی و تراکتورسازی هم پول نگرفته‌اند. با این شرایط نمی‌توان انتظار داشت که هم در لیگ قهرمانان آسیا هم در لیگ برتر موفق باشیم.

پورحیدری ادامه داد: فکر می‌کنید چرا بازیکنان ما می‌روند و دیگر برنمی‌گردند؟ آنها خسته شده‌اند! اگر این روند ادامه پیدا کند شاید بقیه هم بروند و دیگر برنگردند.

سرپرست تیم استقلال خاطرنشان کرد: به هر حال بازیکنان هم آدم هستند و خرج دارند. استقلال شرایط بدی دارد و بازیکنانش هنوز یک ریال هم دریافت نکرده‌اند. آقایان باید بیشتر به فکر باشند.

پورحیدری در پایان در خصوص دلایل غیبت فابیو جانوآریو هم گفت: این بازیکن از قبل با ما هماهنگ کرده بود که به مرخصی برود. غیبت او ارتباطی با مسائل مالی ندارد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.