قلعه نویی: استقلال شرایط خوبی دارد

امیرقلعه نویی درآغازتمرینات امروز(دوشنبه) آبی پوشان اظهار داشت:در ۳ هفته اول تمرینات بر روی کار بدنی تمرکز داشته و ۲ هفته بعد به کارهای تاکتیکی پرداختیم.

وی افزود: در بازی های آمادگی پیش ازفصل درترکیه نیز به هماهنگی های لازم دست پیدا کرده ایم و درحال حاضرفشار تمرینات را کم کرده و درپی افزایش توانایی بازیکنان در کارهای تاکتیکی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درخصوص نخستین دیداراین تیم در دوازدهمین دوره لیگ برتر نیز گفت :به هرحال چگونگی شروع لیگ برای تیم ها بسیار مهم است. متاسفانه شناختی ازتیم آلومینیوم نداریم، اما می دانیم کادر فنی بسیار مجربی ان را هدایت می کند.

قلعه نویی که خود در بازی نخست تیمش بر روی نیمکت نخواهد بود، درخصوص اکبر میثاقیان نیز گفت: از مسوولان فدراسیون فوتبال خواهش می کنم ممنوعیت حضور این مربی را بردارند تا وی تیم خود را از روی نیمکت مقابل ما هدایت کند.

وی ابرازامیدواری کرد که این دیدار یک مسابقه خوب باشد تا رضایت مردم جلب شود.

به گفته وی، بازیکنان استقلال به مرز آمادگی رسیده اند و تنها فریدون زندی به دلیل ۳ اخطاره بودن دراختیار تیم نخواهد بود.

وی در باره جواد نکونام نیز گفت: قرارداد داخلی این بازیکن با باشگاه ثبت شده است و وی بازیکن ما محسوب می شود.

به گفته وی البته باشگاه استقلال باید درخواست مالی باشگاه اوساسونا را در این ارتباط تامین کند تا رضایتنامه نکونام صادر شود.

قلعه نویی در خصوص جذب فرهاد مجیدی نیز گفت : صحبت هایی با مسوولان تیم انجام داده ایم که داخلی است و طی آن مقرر شد وی به تیم اضافه شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره برگزار نشدن لیگ در ماه رمضان نیز گفت :باید همه تابع قانون باشند. به طور حتم استعلام های لازم را مسوولان فدراسیون از مراجع کسب کرده اند و ما نباید در کار قانون دخالت کنیم.

وی با اشاره به دوران بازیکنی خود افزود: در سال ۱۹۸۷ میلادی که در قطر بازی می کردم، رقابت های فوتبال در این کشور در ماه رمضان نیز برگزار می شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص تازه ترین وضعیت دروازه بان این تیم نیز گفت: به غیر از رحمتی، دو دروازه بان جوان و باانگیزه دیگر داریم،اما با این همه مترصد جذب یکی دیگر برای رقابت های آسیایی هستیم.

قلعه نویی درپاسخ به این سووال که فکر می کنید، بازیکنان تا چه زمانی با بی پولی های استقلال کنار بیایند،گفت: خوشبختانه تاکنون دوام آورده اندومشکلی نیست. امیدوارم باحمایت کننده مالی جدید که با مسوولان تیم به توافق رسیده این مشکلات هم حل شود.

وی با کنایه از این وضعیت اظهار داشت: بی پولی های استقلال مال من است و این تیم در سال هایی که من در ان حضورنداشتم از نظر مالی مشکلی نداشت.

ورزشی.**۹۱۴۴**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۲۸۲۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.