قلعه نویی: بدشانس بودیم، نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم

سر مربی تیم استقلال گفت: در ۵ بازی گذشته این بهترین نمایش ما بود، بدشانس بودیم و نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خرنگاران ؛ امیر قلعه نویی پس از کسب تساوی یک بر یک برابر ملوان در مورد این مسابقه گفت: بازی خیلی خوبی بود، در ۵ بازی گذشته این بهترین نمایش ما بود، بدشانس بودیم و نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.  به ۷۰ ، ۸۰ درصد از اهداف تاکتیکی خود دست یافتیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم اما عدالت فوتبال رعایت نشد و در حالی که می‌توانستیم بازی با اختلاف ۳ یا ۴ گل ببریم در نهایت به تساوی یک بر یک رسید، امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم.

وی افزود: همه دیدید که امروز تیم ما چه کیفیت بالایی از خود نشان داد؛ از هواداران تشکر می‌کنم که تا پایان بازی از تیم حمایت کردند. در این بازی دیدید که ما هم ارسال‌های فراوانی انجام دادیم و هم در عمق خطرهایی ایجاد کردیم و چندین شوت به سمت دروازه داشتیم، بیشتر از ۶ موقعیت خیلی خوب بدست آوردیم؛ اگر همین روند را ادامه دهیم روزبه روز بهتر می‌شویم هر چند که ایرادهایی هم وجود دارد و باید آنها را نیز رفع کنیم.

قلعه نویی در مورد مصدومیت خسرو حیدری اظهار داشت: مشخص نیست که مصدومیت خسرو به چه شکلی است. باید فردا ام آر آی بگیرد، اما این‌طور که پزشکان گفتند مشکل خاصی نیست. به هر حال این هم استفاده تیم ملی برای ما بود.

قلعه نویی در مورد قضاوت در این مسابقه گفت:‌ قضاوت خیلی خوب بود و مشکل خاصی نداشت./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.