قنبرزاده: گل‌محمدی سفید امضا کرد

۳۰اردیبهشت،

 منصور قنبرزاده در مورد انتخاب سرمربی فصل آینده تیم اظهار داشت: روز قبل جلساتی را با یحیی گل‌محمدی، داوود مهابادی و افشین پیروانی برگزار کردیم و با هر ۳ گزینه سرمربیگری جلسات طولانی داشتیم. این سه گزینه به خاطر حسن سابقه، توانمندی فنی گزینه‌‌های نهایی باشگاه بودند و هر سه نفر نیز شایسته سرمربیگری نفت بودند.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: باشگاه نفت اما فقط یک سرمربی باید انتخاب می‌کرد که در نهایت یحیی گل‌محمدی سرمربی نفت تهران شد. البته از دو گزینه دیگر هم تشکر می‌کنم. مهابادی با اجازه مدیران باشگاه مس رفسنجان با ما مذاکره کرد و گفت اگر گزینه نهایی باشد تیم مس را در پلی‌آف هدایت خواهد کرد. زیرا به آن متعهد است.

قنبرزاده در مورد شرایط مالی گل‌محمدی گفت: هر سه گزینه در مورد مسائل فنی، تجهیزات و امکانات با ما صحبت کردند اما در مورد مسائل فنی هیچ بحثی نداشتند و هر سه گزینه گفتند قرارداد سفید امضا می‌کنیم. زیرا اولویت ما مسائل مالی نیست و این برای من قابل توجه بود.

وی در مورد آغاز تمرینات نفت گفت: ما تمرینات‌مان را از روز سوم خرداد ماه آغاز خواهیم کرد.

مدیرعامل نفت تهران در مورد اینکه آیا دستیاران گل محمدی مشخص شده است، عنوان کرد: صحبت هایی که با سه گزینه داشتیم این بود که هر کدام حداقل یک یا دودستیار بیاورند و از کادرفنی که سال ها بدنه نفت را تشکیل می دهد و روی مسائل اشراف کامل دارد استفاده کنند. اتفاقا رستمی، سیدی و خداداد مربی بدنساز مورد تایید این سه مربی قرار داشتند و به امید خدا از حضور این اشخاص استفاده می کنیم.

وی در مورد مدت قرارداد گل محمدی عنوان کرد: قرارداد امروز به امضا می رسد اما طبق صحبت هایی که داشتیم تصمیم ما بر ثبت قرارداد یک ساله بوده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.