قهرمانی زود هنگام مقاومت در نقش جهان

۰۳م اسفند ،

هفته های نهم و دهم دور برگشت لیگ دسته یک تکواندو جمعه چهارم اسفند در خانه تکواندو تهران با قهرمانی زود هنگام مقاومت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: هفته های نهم و دهم دور برگشت لیگ دسته یک باشگاه های کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان جام نقش جهان و یادواره شهید حسن تهرانی مقدم در خانه تکواندو تهران برگزار شد.
در هفته نهم سازه حفار زایند رود کاشان پنج بر سه از سد شرکت پالایش نفت آبادان گذشت، مناطق نفت خیز جنوب هشت بر صفر الماس بتن همدان را مغلوب کرد، سلحشور و آموزشگاه مژدهی رشت به تساوی چهار به چهار رضایت دادند و هیئت قزوین هشت بر صفر از سد تکواندو کاران هیئت هرمزگان گذشت.
در هفته دهم مقاومت هشت بر صفر از سد هیئت هرمزگان گذشت، آموزشگاه مژدهی پنج بر سه مغلوب آکادمی قهرمانان اسلامشهر شد، مناطق نفت خیز هفت بر یک از سد موسسه آموزش عالی زند فارس گذشت و هیئت قزوین ۶ بر ۲ پالایش نفت آبادان را شکست داد.
در بخش برترین ها حسین مهربان از آکادمی قهرمانان و علی حسین بختیار زاده از مناطق نفت خیز جنوب به عنوان بهترین سرپرستان،
سید مهرداد رکنی از مناطق نفت خیز و مرتضی جنت آبادی از هیئت قزوین به عنوان بهترین مربیان، آرش رضایی از مناطق نفت خیز جنوب به عنوان فنی ترین بازیکن، مصطفی کبیری از اصفهان به عنوان بهترین داور انتخاب شدند.
در پایان رقابت های این هفته مقاومت با ۵۳ امتیاز و صدرنشینی قهرمانی خود را قبل از پایان لیگ تثبیت کرد و تیم های مناطق نفت خیز جنوب با ۴۶ امتیاز و سلحشور با ۴۵ امتیاز مکان های دوم و سوم جدول را در اختیار دارند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.