قوانین بانکی باید اصلاح شود

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا: مدیرعامل بانک توسعه صادرات در نشست مدیران این بانک از مرکز آموزش و پژوهش و مدیریت امور بین الملل بانک خواست مسایلی را که در دوران تحریم با قوانین نظارتی تعارض دارد ، بررسی و ارایه کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات، بهمن وکیلی با ابراز امیدواری برای اینکه سایه تحریم از سر مردم و اقتصاد کشور برداشته شود ، تصریح کرد: نظام بانکی باید برای مقابله با تحریم‌های ناعادلانه راهکارهای تازهتری بیابد.
وی گفت : برای انطباق قوانین فعلی و شرایط موجود اقتصادی و بین‌المللی لازم است پیشنهادهای خود را به دستگاه‌های ذی‌ربط ارایه کنیم.وکیلی افزود: بانک توسعه صادرات جلساتی برای رفع مشکل تامین‌منابع مالی صادرکنندگان برگزار کرده است که منجر شد
نامه ای از وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت به دو معاون رییس جمهور ارسال شود.
وکیلی گفت: آقای نعمت زاده به آقایان جهانگیری و نوبخت نوشته است بانک توسعه صادرات به‌نحو شایسته‌ای در تامین‌مالی صادرات کشور تلاش کرده و افزایش سرمایه این بانک برای حمایت از صادرات ضروری است.
آقای وکیلی یادآور شد: قرار است در لایحه ای دولت مکلف شود سه و نیم میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی در سه بانک‌ توسعه ای سپرده‌گذاری کند و در پایان سال این سپرده را به حساب افزایش سرمایه دولت نزد بانک‌های مذکور منظور کند.
در ادامه جلسه شورای مدیران بانک توسعه صادرات آخرین جابجایی‌های مدیریتی و احکام انتصاب در این بانک اعلام شد و مدیران تازه حکم خود را از آقای وکیلی مدیرعامل بانک دریافت کردند.
نادر حسن پور که پیش از این ریاست شعبه مرکزی بانک توسعه صادرات را برعهده داشت به سمت رییس اداره تدارکات این بانک منصوب شد. ساسان حسن زاده صورتی به عنوان رییس تازه شعبه مرکزی بانک توسعه صادرات معرفی شد.
محمد حسن حاجیان هم به جای آقای حسن زاده عهده دار مسئولیت اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات این بانک شد.
آقای علی برات به عنوان رییس اداره مهندسی ساختمان منصوب شد.دکتر حسین امامی حکم سرپرستی اداره روابط عمومی و بین الملل را از مدیرعامل بانک توسعه صادرات دریافت کرد. پیش از این محمد محسن اشرف پور که در حال حاضر سرپرستی مدیریت امور ارتباطات و حوزه مدیرعامل را دارد ، عهده دار ریاست اداره روابط عمومی و بین الملل نیز بود .آقای امامی سابقه ۱۷ سال فعالیت در روابط عمومی این بانک را دارد.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.