قوچان‌نژاد: برتری فنی خود را به میزان دیکته کردیم/امیدوارم به پیشرفت والیبال زاهدان کمک کنم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۰۸/آذر/ – ۱۳:۰۳ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در گفت‌وگو با آنا

خبرگزاری : سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان درباره پیروزی تیمش مقابل میزان مشهد، گفت: بازیکنان من با ارائه بازی خوب توانستند برتری فنی خود را به حریف دیکته کنند.

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، با اشاره به پیروزی تیم شهرداری زاهدان مقابل تیم سابق خود، میزان مشهد، اظهار کرد: این دیدار بسیار دیدنی بود و بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار بودند و موفق شدند مقابل این تیم به برتری دست پیدا کنند. سرویس‌های بی‌نقص و توپ‌گیری عالی بازیکنان من عامل مهمی در کسب این پیروزی شیرین بود.

وی با بیان اینکه بازیکنان به خوبی تاکتیک‌های خواسته‌شده را در زمین  پیاده کردند، خاطر نشان کرد: تیم من در این دیدار نمایش خیره‌کننده‌ای داشت و به یک پیروزی فنی رسید. به اعتقاد من تیم شهرداری توانست برتری فنی خود را به میزان دیکته کند و با کسب سه امتیاز این دیدار را به پایان برساند.

قوچان‌نژاد در پاسخ به این سوال که شناخت وی از تیم میزان تا چه حد به کسب این نتیجه کمک کرد؟ گفت: قطعا بی‌تاثیر نبوده است. خوشحالم که در هر ۴ ست این دیدار با وجود اینکه یک ست را واگذار کردیم ، بر حریف برتری داشتیم.

وی ادامه داد: باید بگویم که پیش‌بینی می‌کردیم دیدار سختی پیش رو داشته باشیم و احتمال کمی برای پیروزی در این دیدار می‌دادیم اما با همت بازیکنان، حمایت هواداران و لطف خدا موفق شدیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم شهرداری زاهدان ، با اشاره به اینکه مردم زاهدان به والیبال علاقه‌مند هستند و تیمشان را به خوبی حمایت می‌کنند، گفت: امیدوارم اسپانسر خوبی برای این تیم پیدا شود. خوشحال می‌شوم اگر بتوانم گام محکمی در راستای پیشرفت والیبال در این شهر بردارم. 

قوچان‌نژاد درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل ارتعاشات صنعتی اظهار کرد: من همواره به بازیکنانم گفته‌ام که نباید در یک دیدار از پیش بازنده یا برنده باشیم. باید به این باور برسیم که در هر دیدار با تمام توان ظاهر شویم و فقط به پیروزی فکر کنیم. 

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.