قوچان‌نژاد: مهم‌ترین بازی ما با نیجریه است / کروش مرد بزرگی است، خوشحال می‌شوم بماند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – قوچان نژاد گفت که اگر ایران مقابل نیجریه نتیجه بگیرد، می‌تواند در دو بازی بعدی‌اش عملکرد بهتری داشته باشد.

به گزارش ممتاز؛ رضا قوچان‌نژاد مهاجم مشهدی تیم ملی فوتبال که به مشهد رفته، در این شهر در نشستی خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. او که بعد از ۲۰ سال به شهر خود بازگشته بود گفت: «افتخار می‌کنم که بعد از این همه مدت به شهر خودم آمده‌ام. در سه یا چهار سالگی بود که مشهد را ترک کردم ولی هنوز به آن علاقه مندم.»
او در مورد اردوی اتریش گفت: «در اتریش امکانات خوبی داشتیم و اردوی باکیفیتی را برگزار کنیم. بازی‌های تدارکاتی خوبی را هم پشت سر گذاشتیم. البته نتایج این مسابقات اهمیت نداشت و تمرکز تیم مهم‌تر بود. با آنگولا بازی کردیم تا نسبت به نیجریه که اولین حریف ما در جام جهانی است شناخت پیدا کنیم. تمرکز ما بر روی بازی‌های جام جهانی است و نباید فراموش کنیم که کروش مرد بزرگی است و اگر او نبود به جام جهانی صعود نمی‌کردیم.»
قوچان‌نژاد در مورد ادامه همکاری کروش با تیم ملی گفت: «نمی‌توانم جای کروش حرف بزنم ولی از صمیم قلب خوشحال می‌شوم که او در تیم ملی بماند. ما باید به فکر جام جهانی باشیم. مهم‌ترین بازی ما در جام جهانی بازی با نیجریه است. اگر در این مسابقه نتیجه خوبی بگیریم در دو بازی بعدی هم بهتر کار خواهیم کرد. این مسابقه می‌تواند شروعی خوب برای تیم ملی باشد. ما باید کشور را سربلند کنیم.»
مهاجم تیم ملی در مورد دروازه این تیم هم گفت: «درست است که سه دروازه بان ما بعضی وقت‌ها ضعیف کار می‌کنند ولی نباید فراموش کنیم که آن‌ها به تیم ملی جانی دوباره می‌دهند. بدون زحمت آن‌ها هیچ بردی به دست نمی‌آوریم. به نظرم اگر در طول ۹۰ دقیقه هیچ کاری نکنیم و در دقیقه آخر گل بزنیم و ببریم بهتر از این است که تمام مدت حمله کنیم ولی ببازیم.»
او در مورد لباس‌های تیم ملی هم گفت: «این لباس‌ها ما را آزار نمی‌دهد. البته آل اشپورت مثل برندهای دیگر نیست ولی ما از این لباس‌ها رضایت داریم.»
گوچی در مورد وضعیتش در تیم چارلتون انگلیس گفت: «بازی در لیگ انگلستان سنگین است. هر سه روز یک بار باید به مصاف حریفان برویم و اگر بعضی وقت‌ها نیمکت نشین هستم به دلیل صلاحدید مربی برای استراحت من است.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.