قویترین مرد آلمان ایرانی است + عکس

صفحه اصلی » سرگرمی » رنگارنگ » قویترین مرد آلمان ایرانی است + عکس

وقتی اسم قویترین مرد رو به زبان می آریم اولین اسم های که به ذهنمون میرسه بی شک مرحوم داداشی ، رضازاده و جدیدا هم سلیمی است اما این بار می خوام شما رو با مرد ایرانی دیگه از آبادان آشنا کنم البته این بار با یه تفاوت این مرد ایرانی نه در این ایران […]

وقتی اسم قویترین مرد رو به زبان می آریم اولین اسم های که به ذهنمون میرسه بی شک مرحوم داداشی ، رضازاده و جدیدا هم سلیمی است اما این بار می خوام شما رو با مرد ایرانی دیگه از آبادان آشنا کنم البته این بار با یه تفاوت این مرد ایرانی نه در این ایران بلکه در کشور آلمان معروف و مشهور است ….

پاتریک بابومیان قوی تریم مرد آلمانی که ایرانی است .

قوی ترین مردان آلمان پاتریک بابومیان یک ایرانی است . پدرش از آبادان و مادرش از اصفهان و هر دو جزء اقلیت ارامنه هستند. متولد شهر آّبادان در دهم تیر ۱۳۵۸ است.

جالب بدونید که پاتریک در ایران ناشناخته است و تقریبا هیچ کسی او را نمی شناسد و من هم به طور اتفاقی در یک سایت خبری آلمانی به این موضوع برخورد کردم اما جالب تر از این موضوع این است که پاتریک بابومیان در آلمان یک چهره بسیار معروف و شناخته شده است . برای اثبات این قضیه شما می توانید این جمله رو در گوگل سرچ کنید ”Der stärkste Mann Deutschlands” به معنی قوی‌ترین مرد آلمان تا مشاهده کنید محبوبت و مطالب بسیاری که در مورد او نوشته شده است.

ایرانی های سرشناس در کشور های دیگر

پاتریک از سال ۱۹۹۹ با برنده شدن جایزه زیبایی اندام در بین جوانان آلمانی شروعکرد و توانست در سال ۲۰۰۱ عنوان قوی ترین مرد آلمان را کسب کنید و بار ها درمیادین مختلف ورزشی آلمان و اروپا این عنوان را تکرار کند.

اما شهرت بیش از حد این ایرانی نه به خاطره ایرانی بودن و ن به خاطره قوی ترین مرد آلمان است بلکه به خاطره اس ناست که او گیاه خوار است …

قویترین مرد آلمان گیاه خورا است

جالب تر این است که با وجود این که او قوی ترین مرد آلمان است و گیاه خوار است او یک وگان است وگان در اصطلاح به افرادی گفته می شود که گیاه خواران مطلق هستند یعنی این که از خوردن هر نوع محصولی حیوانی اعم از گوشت ، شیر ، ماست، تخم مرغ ، عسلو …. اجتناب میکنند و این موراد رو از برنامه غذایی خود به صورت کامل حذف کرده اند.

این ایرانی ورزشکار موفق نه تنها در ورزش پیشرو است بلکه در ضمینه های دیگر نیر موفق است او در رشته روانشناسی در حال تحصیل است.

این ورزشکار ایرانی الصل به دلیل رژیم غدایی گیاهی در کنار قدرت اش همیشه مورد توجه رسانه های آلمانی زبان اعم از رادیو و تلویزیون آلمان روزنامه و مجلات مختلف بوده است.

قوی ترین مرد آلمان کیست

Patrik Baboumian

 Der stärkste Mann Deutschlands

 راستی … اگر قسمتی از زندگی تون رو ممتازنیوز تشکیل میده , بهتون توصیه میکنم تولبار ممتازنیوز رو حتما نصب کنید [نصب تولبار] 

کلیدواژه ها: آلمان،ایرانی،قویترین مرد


ممتازنیوز پایگاه اطلاع رسانی علمی , فرهنگی , هنری و تفریحی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.