قیمت سوخت شهریور ماه افزایش می یابد

۲۸خردادماه،

معاون صنایع و انرژی ستاد سوخت و مدیریت حمل و نقل کشور با بیان اینکه قیمت نهایی افزایش سوخت تا شهریور نهایی می‌شود، گفت: در حال حاضر سوخت با قیمت فعلی عرضه می شود و هنوز افزایش هیچ کدام از فراورده های نفتی اعلام نشده است.

به گزارش Consbank، علی ربیعی در گفتگو باممتازنیوز، با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه بودجه سال ۹۲ به تازگی ابلاغ شده و طبق قانون افزایش قیمت سوخت در دستور کار است، تا پایان شهریور ماه قیمت نهایی سوخت را اعلام شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سوخت به قیمت فعلی عرضه خواهد شد و هنوز افزایش هیچ کدام از فراورده های نفتی اعلام نشده است.
 
معاون صنایع و انرژی ستاد سوخت و مدیریت حمل و نقل کشور، تاکید کرد: واریز سهمیه بنزین ماهانه همچنان بدون تغییر در دستور کار ستاد سوخت و مدیریت حمل و نقل کشور قرار دارد.
 
وی دربارهٔ توزیع سوخت با استاندارد یورو۴، گفت: تولید تازه سوخت با استاندارد یورو ۴ آغاز شده و بر اساس تصمیم ستاد سوخت ابتدا باید در کلانشهر تهران این سوخت توزیع و به مرور در سایر کلانشهرها و شهرهای دیگر نیز توزیع آن آغاز شود.
 
معاون صنایع و انرژی ستاد سوخت و مدیریت حمل و نقل کشور افزود: خودروسازها در تولیدات خود استانداردهای لازم را به کار گرفته‌اند تا مصرف بنزین با استاندارد یورو۴ در دستور کار قرار گیرد، ضمن آنکه خودروهای وارداتی نیز با استانداردهای یورو۴ می باشند.
 
وی با بیان اینکه قیمت سوخت با استاندارد یورو۴ تفاوتی با سوخت معمولی ندارد، تصریح کرد: برای کاهش آلایندگی هوا، این سوخت مناسب‌تر از سوخت‌های قبلی است.

ربیعی در خصوص تامین فراورده های نفتی همزمان با فرار رسیدن ایام تعطیلات تابستان گفت: ستاد حمل و نقل سوخت مشکلی در تامین سوخت ندارد.


سامانه خبری ساخت و ساز کشور | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.