قیمت‌های جدید نان اعلام شد

نوشته شده در تاریخ ۱۰/آذر/ – ۰۷:۳۵ و در سرویس اخبار اقتصادی ممتاز نیوز

خبرگزاری ممتاز: رئیس اتحادیه نانوایان تهران با اعلام افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان از صبح امروز، نرخ‌های جدید آن را اعلام کرد.

قاسم زراعت کار با بیان این که بر اساس آخرین تصمیم دولت، افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان تایید شد، افزود: از سال ۹۱ تا کنون قیمت نان ثابت مانده بود و به همین دلیل دولت شب گذشته این افزایش نرخ را تایید کرد.

او ادامه داد: در جلسه شب گذشته در استانداری تهران با حضور استاندار، رئیس اتاق اصناف ایران و اعضای هیات رئیسه اتحادیه نانوایان تهران، نرخ‌های جدید نان مصوب شد.

زارعت کار با تاکید بر این که این نرخ‌ها از صبح امروز در نانوایی‌های تهران قابل اجراست، اظهار کرد: بر اساس توافق شب گذشته، قرار شد این نرخ‌ها تا پایان سال جاری دیگر تغییر نکند و در صورت اجرای فاز سوم هدفمندی یارانه‌ها، دوباره در مورد قیمت نان تصمیم‌گیری شود.

رئیس تحادیه نانوایان تهران همچنین قیمت‌های جدید انواع را به این شرح اعلام کرد:

نان بربری: ۷۰۰ تومان

نان سنگک: ۸۰۰ تومان

نان لواش و تافتون گردون: ۲۲۵ تومان

نان تافتون سنتی: ۴۲۵ تومان

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. عباس شاهمرادی:

    باسلام عرض و ادب:
    دوست ارجمندم اگرشمابجای یک نانوابودید چکارمی کردی لطفأ راست بگوئید،طبق تورم سالیانه حقوق و مضایای شماعزیزافزایش داشته یانداشته، اگربگی نداشته خوب معلوم که دروغه، هیچ کسی باورنمیکند،چون تورم این افزایش راثابت میکنداگر زندگی براشمالازم است ،بس حق بده به من نانوا هم زندگی کنم،سه سال با حقوق ثابت ما نانوایان مانده ایم،من ازشمامیپرسم دراین سه سال من نانوا دیواررا لیس می زدم نه، تحریم ظالمانه آمریکاراجواب می دادم،ازقدیگفتن انصاف نصف دین است لطفأ انصاف داشته باشید عزیزم

  2. شهرام:

    مشخصه خوب لیس مى زنى

  3. ناشناش:

    خب با این حساب باید آب بپاشم رو دیوار از گشنگی دیوار رو لیس بزنیم بعد فقط پول آب بدیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.