قیمت‌ها در بازار مسکن با سیر نزولی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

برخی از سازندگان که در اوج گرانی مصالح ساختمانی در حال ساخت آپارتمان بودند، پس از رکود بازار و کاهش قیمت‌ها، واحدها را نیمه کاره رها کرده‌اند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران،قیمت بعضی از آپارتمان‌ها در تهران به شرح زیر است.

واحدی ۶۸ متری در شاهین شمالی بازسازی شده، با عمر ۱۲ساله با انباری و بدون پارکینگ با قیمت ۲۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و واحد دیگری در تهرانسر- لاله با مساحت ۶۷٫۵ متر و ۲ خوابه با آسانسور، پارکینگ و انباری و عمر ۴ ساله ۲۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در خیابان پونک، آپارتمانی ۶۸متری و ۲خوابه هر مترمربع ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و در شهرک لاله واحدی ۷۰ متری با عمر ۵ ساله متری ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین در بزرگراه رسالت آپارتمانی به مساحت ۷۰ مترمربع با عمر ۱۲ساله و دو خوابه با انباری متری ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می‎‌شود و در فردوس – ورزی جنوبی واحدی ۶۸ متری طبقه اول و دو خوابه با انباری، ۲۵۸ به فروش می‌رسد.

در محدوده کاشانی- جنت آباد، خیابان نیرو  واحدی ۷۰ متری و دو خوابه با پارکینگ و انباری و عمر ۷ساله، قیمت ۳۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در فرمانیه ۷۰متری و یک خوابه با ۵۰ مترحیاط اختصاصی ۵۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

آپارتمانی دیگری در حوالی منیریه با متراژ ۶۵ متر با پارکینگ و انباری ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در تهرانسرجنوبی شهرک سینا آپارتمانی ۶۸ متری و نوساز متری ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.