“قیمت بلیت” شرکت های مسافربری افزایش نمی یابد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رییس انجمن صنفی شرکت های مسافربری کشور گفت: به رغم افزایش قیمت سوخت، قیمت بلیت شرکت های مسافربری افزایش نمی یابد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران، حسن مومنی، افزود: هیچ دستوری مبنی بر افزایش قیمت بلیت اتوبوس و دیگر شرکت های مسافربری در دستور کار انجمن صنفی شرکت های مسافربری نیست و درصدد هستیم با بعضی از اقدامات تشویقی، از تبعات افزایش قیمت سوخت جلوگیری کنیم.
 
وی در عین حال تاکید کرد: به بهانه افزایش قیمت سوخت و حامل های انرژی هیچ شرکت مسافربری حق افزایش قیمت بلیت را ندارد.
 
رییس انجمن صنفی شرکت های مسافربری کشور اظهار داشت: برای کاهش هزینه های اتوبوس داران درصدد هستیم برای خرید بعضی از لوازم مورد نیاز و لاستیک به رانندگان اتوبوس کمک شود تا از افزایش قیمت بلیت جلوگیری شود.
 
مونی تصریح کرد: پرداخت یارانه برای خرید بعضی لوازم مورد نیاز در کاهش هزینه های اتوبوس داران و رانندگان بسیار تاثیرگذار است و انجمن صنفی شرکت های مسافربری درصدد است تا آنجا که امکان دارد برای رانندگان تسهیلاتی را فراهم کنند.
 
یادآور می گردد؛ با اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها و بر اساس مصوبه هیات دولت از پنجم اردیبهشت ماه جاری قیمت بنزین معمولی ۷۰۰ تومان و قیمت بنزین آزاد یک هزار تومان و قیمت هر لیتر گازوییل برای ناوگان حمل و نقل عمومی که پیش از این ۱۵۰ تومان بود به ۲۵۰ تومان و قیمت آزاد آن از ۳۵۰ تومان به ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

منبع:ایرنا


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.