قیمت بلیت پروازهای اربعین پنج تا شش میلیون تومان/ گرانتر نخرید

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد در پی توافق صورت گرفته با شرکت های هواپیمایی قیمت بلیت پروازهای اربعین اعلام شده و همه ایرلاین‌ها از فردا موظف شدند تا دهم مهرماه نسبت به ارائه بلیت با این نرخ اقدام کنند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا، محمد حسن ذیبخش درباره آخرین جلسه برگزار شده بین سازمان هواپیمایی کشوری شرکت های هواپیمایی داخلی و برخی از مسئولان سازمان حج و زیارت اظهار کرد: امروز جلسه ستاد اربعین در سازمان هواپیمایی کشوری برای تعیین نرخ نهایی بلیت پروازهای اربعین تشکیل شد و نتایج خیلی خوبی داشتیم.

 وی افزود: بر این اساس قیمت بلیت هواپیما برای پروازهای تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و اهواز به مقصد نجف پنج میلیون تومان به صورت دو طرفه و یکطرفه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پروازهای مشهد ۶ میلیون تومان به صورت دوطرفه و یکطرفه ۴ میلیون تومان تعیین شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: چنانچه هر کدام از شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی از این مبلغی که مورد توافق سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی هست تخطی کنند و نسبت به گرانفروشی اقدام کنند، مسافران می‌توانند از طریق سایت سازمان هواپیمایی و سامانه شکایات مردمی اقدام کرده، قطعاً در سازمان با توجه به پیش‌بینی صورت گرفته خیلی سریع نسبت به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

ذیبخش تاکید کرد: از مردم درخواست داریم که تحت هیچ شرایطی بلیت هواپیما را گرانتر از نرخ اعلام شده نخرند. البته قیمت بلیت هواپیما شرکت‌های هواپیمایی خارجی، ربطی به این مصوبه ندارد اما ظرفیت پیش بینی شده آنقدر هست که نیازی به پروازهای آن‌ها نباشد.

وی با بیان اینکه تعیین قیمت برای بلیت هواپیما و پروازهای اربعین توجه کنید تنها در بازه زمانی ۲۸ شهریورماه تا ۱۰مهر ماه است، گفت: شرکت‌های هواپیمایی داخلی از فردا می‌توانند بر اساس نرخ‌های تعیین شده نسبت به فروش بلیت پروازهای اربعین اقدام ‌کنند. زائران نیز باید به این نکته توجه کنند که اگر در سامانه سما ثبت نام کردند باید از داشتن ویزا اطمینان داشته باشند اما در صورتی که که بلیت تهیه کنند ونتوانند ویزای خود را بگیرند بر اساس مقررات پروازهای خارجی کنسلی بلیت آن‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.