قیمت فیدلیتی ۵ و ۷ نفره کارخانه و بازار امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آخرین قیمت فیدلیتی در بازار آزاد امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و همچنین قیمت فیدلیتی بهمن خودرو برای دو مدل تیپ پرایم ۷ نفره و ۵ نفره کارخانه و بازار آزاد تهران به صورت لحظه ای اطلاع رسانی می گردد.

قیمت فیدلیتی در بازار
قیمت فیدلیتی در بازار آزاد چند است؟

بر اساس جدیدترین تغییرات قیمت انواع خودرو طبق نمودار تصویر زیر، قیمت فیدلیتی ۵ نفره در بازار آزاد امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، با اختلاف تقریبا ۴۷۵ میلیون تومانی نسبت به قیمت کارخانه، به مبلغ ۱,۸۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان معامله می شود. همچنین فیدلیتی ۷ نفره نیز حدودا ۴۰ میلیون تومان گرانتر است.

خبر فوری: بر اساس بخشنامه جدید بهمن موتور ویژه اسفند ۱۴۰۲، قیمت کارخانه خودرو فیدلیتی ۵ نفره با ۲۰۸ میلیون تومان افزایش ۱,۳۳۱,۰۰۰,۰۰۰ اعلام شد.

پس از افزایش قیمت دلار در بازار که به علت تنشهای سیاسی منطقه به وجود آمد، روند افزایش جدیدی در معاملات بازار خودرو در تهران آغاز شد که در پی آن قیمت فیدلیتی و دیگنیتی در بازار نیز با افزایش مواجه شده است.

قیمت فیدلیتی و دیگنیتی کارخانه و بازار

به گزارش خبرگزاری ممتازنیوز، قیمت فیدلیتی امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ با ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان افزایش و قیمت دیگنیتی هم با ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان کاهش نسبت به دیروز در جدول زیر قابل مشاهده است.

همچنین قیمت کارخانه ۲ خودروی جدید فیدلیتی پرستیژ ۵ و ۷ نفره بهمن موتور نیز از سوی شورای رقابت اعلام شد.

مدل خودروقیمت بازارقیمت کارخانه
قیمت فیدلیتی ۵ نفره۱,۸۱۵,۰۰۰,۰۰۰۱,۳۳۱,۰۰۰,۰۰۰
قیمت فیدلیتی ۷ نفره۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰۱,۳۳۵,۳۰۰,۰۰۰
فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی پرستیژ ۷ نفره
قیمت دیگنیتی پرایم۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
قیمت دیگنیتی پرستیژ۲,۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰۱,۶۹۳,۷۰۰,۰۰۰

در حال حاضر قیمت کارخانه خودرو فیدلیتی پرایم در سایت بهمن موتور (سامانه یکپارچه) برای مدل ۵ نفره ۱,۳۳۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان و برای مدل ۷ نفره ۱,۳۳۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

همچنین قیمت کارخانه دیگنیتی در سایت بهمن موتور برای تیپ پرایم ۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان و برای تیپ پرستیژ ۱,۶۹۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان تصویب شده است.

نمودار قیمت فیدلیتی
نمودار تغییرات یک سال اخیر قیمت فیدلیتی در بازار و کارخانه
نمودار قیمت فیدلیتی
نمودار تغییرات یک سال اخیر قیمت دیگنیتی در بازار و کارخانه

ثبت نام فیدلیتی با قیمت کارخانه

به گزارش ممتاز نیوز، بخشنامه جدید ثبت نام فیدلیتی بهمن موتور برای واجدین شرایط سامانه جامع یکپارچه ویژه اسفند ماه ۱۴۰۲ طرح عمومی (عادی) اعلام شد.

بر همین اساس متقاضیانی که اولویت‌بندی آنها توسط وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلایناز ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ لغایت ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ اقدام فرمایند. فرآیند ثبت‌نام صرفا به صورت آنلاین و از طریق bahman.iranecar.com امکان پذیر است.

ثبت نام فیدلیتی با قیمت کارخانه

اختلاف قیمت بالای فیدلیتی در بازار آزاد و کارخانه باعث هجوم دلالان و سودجویان برای ثبت نام این خودرو شده و متاسفانه همین امر دست مصرف کنندگان واقعی را از خرید فیدلیتی با قیمت کارخانه کوتاه کرده است.

برای موفقیت در ثبت نامهای بدون قرعه کشی بهمن موتور، میتوانید آموزش ثبت نام بهمن خودرو را از سایت ممتازخودرو به آدرس www.momtazkhodro.com تهیه نمایید

قیمت خودرو فیدلیتی در مقابل رانندگی و عملکرد فنی همچنین طراحی ظاهری کابین و امکانات رفاهی پیشرفته آن بسیار ارزشمند است که در ادامه این موضوع را بررسی خواهیم گرد.

تا این لحظه ۱۲نظر ثبت شده
  1. رضا:

    خریدار حواله فیدلیتی ۷ نفره تحویل بهمن ماه
    ۰۹۱۴۵۱۷۲۰۶۴

  2. حسام:

    خریدار حواله فیدیلتی مشکی تحویل بهمن ماه۰۹۱۲۵۵۵۱۷۸۲

  3. محمد:

    حواله فیدلیتی۷نفره ۳۰۰ میفروشم تحویل بهمن ماه

    • بهزادرستمیان:

      سلام خوبین شماره تماسم اینه من خریدارم۰۹۳۷۴۵۰۹۴۶۳

  4. نام شما...:

    فیدیلیتی ۵نفره سفید بارا فروش دارم تحویل امروز بوده ۰۹۱۰۴۸۷۲۸۳۴

  5. ابوفاضل:

    قیمت روز فیدلیتی ۵ نفره ۱۶۵۰ در سایت دیوار التماس میکنن.چرا شما بر خلاف ایده مقام معظم رهبری در راستای مهار تورم قیمت را بالا اعلام میکنید؟؟؟

    • غلام توالت:

      اقای ابوفاضل بنده ۵ نفره خشک دارم و ۱۵۵۰ فروشنده هستم
      ۱۴۰۲ مشکی ده پر

  6. عرفان:

    با سلام وعرض ادب
    به نظر این حقیر خودرو ساز وقتی خودرو را می فروشد بین یک تا سه سال خریدار حق فروش نداشته باشد حتی به صورت وکالتی دست دلار کوتاه وخودر ساز ومشتری راضی باور بفرمائید تمام مشکلات حل خواهد شد

  7. دینه کوه:

    خوش به حالت پولداری بعضی آرزوی داشتن پراید دارند

  8. میثم:

    سال گذشته یه خودرو داشتم که در سانحه تصادف ازدست دادم و تا الان موفق به خرید خودرو نشدم و دنبال یک خودرو ایمن مثل فیدیلیتی هستم یه شرایطی هم برا آنهایی که خریدار واقعی هستند و نیازمند بگذارید سپاس از شما

  9. امیر:

    خریدار حواله فیدلیتی ۰۹۰۴۵۳۴۸۶۴۶

    • محمد:

      حواله فیدلیتی خریداریدتحویل بهمن ماه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.