قیمت شیر پاستوریزه ۷۵۰۰ ریال تعیین شد

طبق توافق با تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی، شیر پاستوریزه با قیمت ۷۵۰۰ ریال و فرآورده‌های لبنی با قیمت اسفند ۱۳۹۰ عرضه شود.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: با تمهیدات اندیشیده‌شده شیر پاستوریزه با قیمت ۷۵۰۰ ریال و فرآورده‌های لبنی با قیمت اسفند ماه سال ۹۰ در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، محمدرضا موحد با بیان اینکه در ماه گذشته ۴۰ جلسه در ارتباط با تولید و عرضه شیر و فرآورده‌های لبنی تشکیل شده، اظهار کرد: به دلیل اهمیت موضوع و برآورده‌کردن انتظارات، تمهیدات لازم در ارتباط با تامین علوفه مورد نیاز تولیدکنندگان شیر خام توسط شرکت پشتیبانی امور دام اندیشیده شده است.

وی گفت: تولیدکنندگان شیر خام متعهد شده‌اند در قبال دریافت علوفه، شیر خام خود را با قیمت مصوب در اختیار کارخانجات فرآورده‌های لبنی قرار داده تا در تولید شیر پاستوریزه با قیمت تعدیلی و فرآورده‌های لبنی مورد استفاده قرار گیرد.

طبق توافق با تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی، شیر پاستوریزه با قیمت ۷۵۰۰ ریال و فرآورده‌های لبنی با قیمت اسفند ۱۳۹۰ عرضه شود.


۵۹۸٫ir

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهدی:

    مسولین مهترم سلام و خسته نباشید میگم باید به عرض شما برسان من دیروز شیر پاکتی پاستوریزه را خریدم ۱۳۰۰تومان خواهش میکنم به این موضوع دقت بفرماید هنوز قیمت شیر ولینیات پایین نیامده لطفا به این موضوع پیگیری کنید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.