قیمت طلا قابل پیش بینی نیست

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا:رئیس اتحادیه طلا اعتقاد دارد روند قیمت گذاری ها به سمتی رفته است که عملا پیش بینی دقیقی از آینده قیمت ها نمی توان ارائه کرد.

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد قیمت جهانی طلا طی هفته جاری با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با ۱۵ دلار افزایش به بیش از ۱۳۰۵ دلار رسیده است. همچنین ۶۱ درصد کارشناسان پایگاه اینترنتی کیتکو پیش بینی کرده اند قیمت طلا طی هفته جاری افزایش یابد.

پیش بینی شما از قیمت طلا در سال جاری چیست؟

از نظر من این موضوعات را نمی شود پیش بینی کرد و من نمی توانم پیش بینی کنم به سبب اینکه بی جهت نمی شود راجع به بازاری که مردم در آن هم شریک می باشند پیش بینی ارائه دادممکن است مردم عادی نظرات متعددی داشته باشند اما یک مسئول نمی تواند پیش بینی کند زیرا ممکن است ما یک پیش بینی اشتباه کنیم و بر عکس آن موضوع اتفاق بیفتد و همین اتفاق سبب می گردد که دیگر کسی به حرف ما اعتماد نداشته باشد این یعنی شیر یا خط و همین موضوعات است که ما نمی توانیم بر خلاف مردم عادی پیش بینی کنیم.

به سرمایه گذاران بین بازار بورس یا بازار طلا  برای سرمایه گذاری کدام را پیشنهاد می کنید؟

این سوال را هم نمی توانم پاسخگو باشم.این سوالات را می توانید از مردم عادی بپرسید.زیرا اگر من به عنوان یک کارشناس پیشنهاد ای خاصی کنم اگر به طور مثال بازار بورس افت کند قطعا از من شکایت خواهند کرد.

منبع خبر:خبر آنلاین


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.