قیمت موبایل باز هم کاهش می‌یابد

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه گفت: اکنون با توجه به حل مشکل رجیستری و بازگشت به شرایط قبلی قیمت‌ها ۲۰ تا ۳۰ درصد افت داشتند واکنون با ورود گوشی‌های مصادره‌ای این شیب ارازن شدن، شدت بیشتری خواهد گرفت

قیمت موبایل باز هم کاهش می‌یابد

ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در خصوص وضعیت گوشی های مصادره شده و تزریق آن به بازار گفت: مطابق قانون حمایت از مصرف کننده قرار بود این گوشی‌ها وارد بازار شوند و با قیمت ارز نیمایی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند.

وی ادامه داد: در جلسه ای که با معاون سازمان حمایت داشتیم از ایشان درخواست کردیم هر چه سریعتر روال قانونی طی شود و طی یک چهارچوب مشخص با توجه به وضعیت بازار شب عید این گوشی ها وارد بازار شوند.

وی تصریح کرد: ما یک مصرف ماهیانه تلفن همراه داریم که این تقاضا با توجه به نزدیکی شب عید بیشتر می شود البته پیش بینی ما این است که در هفته های آینده وضعیت بازار بهتر شود ما آن شرایط سخت را پشت سر گذاشتیم و اکنون بازار به سمت آرامش می رود.

درستی افزود:مصرف تلفن همراه ماهیانه ۱ میلیون و پانصد هزار عدد است که در شب عید تقاضا بیشتر می شود اما بعد از این پیک زمانی فروردین و اردیبهشت آرامی را پشت سر خواهیم گذاشت.اکنون با توجه به حل مشکل رجیستری و بازگشت به شرایط قبلی قیمت‌ها ۲۰ تا ۳۰ درصد افت داشتند واکنون با ورود گوشی‌های مصادره‌ای این شیب ارزان شدن، شدت بیشتری خواهد گرفت.

گردآوری: گروه خبر ممتاز نیوز
momtaznews.com/news
منبع: ilna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.