قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

کرکره برقی به عنوان درب برای ساختمان های تجاری اداری مسکونی و حتی ویلایی مورد استفاده قرار میگیرد. اما بیشترین مورد استفاده کرکره برقی در موارد تجاری می باشد. کرکره برقی همانطور که از نام آن پیدا است دربی است که با نیروی برق کار می کند و دور می توان آن را کنترل کرد. برای انواع ورودی ها با دهانه های بزرگ و کوچک می توان از انواع مختلف کرکره برقی استفاده کرد. باتوجه به اینکه دهانه ورودی پارکینگ یا مغازه چند متر باشد کرکره برقی را برای آن محاسبه کرده و نصب می کنند. نصب کرکره برقی کار بسیار اسانی است و در زمان کوتاهی نصب می شود. باتوجه به اینکه کرکره برقی انواع مختلفی دارد از این رو قیمت ثابتی را برای آن در نظر نمی گیرند. عواملی که می توانند در تعیین قیمت کرکره برقی تاثیرگذار باشند شامل یراق آلات به کار رفته برای نصب آن می باشد. از طرف دیگر موتور تیغه ریل و دیگر یراق آلاتی که برای کرکره برقی مورد استفاده قرار می گیرد چون از جنس های مختلفی تولید می گردند تغییرات قیمتی متفاوتی دارند. باتوجه به اینکه کیفیت هر کدام از آنها به چه میزان باشد قیمت نهایی نصب کرکره برقی نیز برای شما تغییر خواهد کرد.

کاربردهای مختلف شیشه میرال

با توجه به ضخامت و طرح شیشه میرال ساخته شده می توان از آن در بخش ها و انواع مختلفی استفاده کرد. از پر کاربردترین مکان هایی که می توان برای استفاده از شیشه میرال نام برد ساخت پارتیشن های اداری شیشه ای، شیشه سکوریت بالکن، شیشه حمام و…. می باشد. استفاده از شیشه میرال برای ساخت پارتیشن شیشه ای و اداری یکی از مرسوم ترین استفاده ها از شیشه میرال می باشد که موجب می گردد مکان مورد نظر هم از نظر نور و هم از نظر تقسیم فضا بهترین محیط را برای کارمندان ایجاد کند. جتی پارتیشن های شیشه ای را می توان در منازل نیز مورد استفاده قرار داد. کاربرد دیگری از شیشه میرال استفاده از آن به عنوان تراس شیشه ای می باشد که می تواند محیطی بسیار زیبا و امن را در بالکن به وجود آورد که گویی ساختمان را بزرگتر کرده اید. شیشه ها و پارتیشن های شیشه ای ساخته توسط شیشه میرال در حمام و سرویس بهداشتی نیز بسیار پر کاربرد است. شیشه میرال در حمام موجب می شود فضاهای مختلف حمام از یکدیگر جدا شده و صدمات ناشی از لیز خوردن افراد به حداقل میزان خود می رسد.

شیشه میرال

انواع مدل های شیشه سندبلاست شده

به چندین روش می توان شیشه را سندبلاست کرد و این امر بستگی به مکان مورد استفاده از آن شیشه دارد. گزینه اول این است که بخواهید تمام سطح شیشه را سندبلاست کنید. به عبارتی نیاز به یک شیشه تمام مات داشته باشید. شیشه های سکوریت مناسب ترین گزینه برای ساخت شیشه های تماما مات هستند. در این نوع شیشه تمامی سطح شیشه سندبلاست و مات می شود و هیچ دیدی به درون وجود نخواهد داشت. به طور معمول می توان کفت که از این نوع شیشه سندبلاست شده می توان برای سرویس های بهداشتی و حمام ها و اتاق های کنفرانس استفاده کرد. اما یکی از پرطرفدارترین شیشه های سندبلاست، شیشه هایی هستند که بر روی آنها لوگوی خاصی طراحی شود. زیرا علاوه بر اینکه قابلیت چاپ طرح های مختلف بر روی آنها وجود دارد، خود آنها نیز نوعی جنبه تبلیغاتی دکوراتیو را برای وحیط مورد نظر بوجود می آورد. حال این طرح می تواند لوگوی یک شرکت یا هر منظره دیگری باشد. تفاوت این مدل شیشه سندبلاست با شیشه قبلی این است که این شیشه به طور کامل مات نمی شود. طرح های مختلفی را می توان بر روی شیشه سندبلاست لوگویی طراحی کرد و هیچگونه محدودیتی وجود نخواهد داشت. به طور معمول می توانید زمینه شیشه را نیز هم به صورت شفاف و هم مات در نظر بگیرید و بعد طرح مورد را بر روی آن ایجاد کنید. این فرآیند به سلیقه شما بستگی دارد. نوع دیگر از سندبلاست شده شیشه های راه مات نامیده می شوند. این شیشه ها در نوع خود بی نظیر هستند و به صورت خطوط منظم عمل سندبلاست بر روی شیشه انجام می شود. حال این خطوط به صورت افقی، عمودی و حتی شطرنجی باشند. در این صورت شیشه هم حات مات و شفات خواهد داشت و می تواند نور مورد نظر را فراهم کند.

درب اتوماتیک شیشه ای راهکاری ایمن برای ورودی

شیشه هایی که در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند از جنس شیشه های نشکن هستند از این رو زمانی که درب اتوماتیک شیشه ای را قفل کنید ورود به مکان کاری بسیار سخت و دشوار خواهد بود و همین امر به راحتی از ورود سارقین و متجاوزان جلوگیری می کند. از طرفی زمانی که هرگونه حوادث غیر مترقبه ای همچون زلزله رخ دهد شما می توانید درب را به گونه ای تنظیم کنید که تماما ًباز باشد و مردم به راحتی بتوانند با سرعت از آن خارج شوند. به طور کلی درب اتوماتیک شیشه ای نوعی درب شیشه ای بسیار ایمن می باشد که می توانید به راحتی برای ورودی های اداری و تجاری و حتی مسکونی از ان استفاده کنید.

درب اتوماتیک شیشه ای

انواع مختلف شیشه لمینت با شفافیت و کیفیت های متفاوت

باتوجه به کارایی شیشه لمینت که نسبت به سایر شیشه ها بسیار مقاوم تر و کارآمدتر است، واضح است که کاربردهای بسیار زیادی خواهد داشت. شیشه های لمینت با کیفیت ها و شفافیت های متفاوتی در بازر عرضه می شوند. از این دست می توان به شیشه های وین وایت، سوپر کلییر و یا شیشه های فلوت اشاره کرد که هرکدام از این شیشه ها برای مکان های مناسب خود مورد استفاده قرار میگیرند. توجه داشته باشید که این شیشه ها هرکدام خود نوعی شیشه لمینت محسوب می گردد. شفاف ترین شیشه های لمینتی که در بازار موجود هستند شیشه های سوپر کلییر هستند. از این رو باتوجه به کارایی متنوع آنها قیمت آنها زیر نسبت به سایر شیشه ها بیشتر خواهد بود. مهمترین نکته ای که شما باید برای انتخاب شیشه لمینت خود در نظر داشته باشبد این است که بدانید از شیشه لمینت می خواهید برای چه مکانی استفاده کنید.  باتوجه به این نکته می توانید شیشه لمینت مورد نظر با شفافیت و کیفیت مناسب انتخاب کنید. اینکه در مورد شفافیت شیشه صحبت می شود به این دلیل است که در اغلب موادر شیشه لمینت را در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند که میزان نور عبوری حائز اهمیت می باشد. بنابراین در مواردی که شفافیت کامل شیشه مورد نیاز است باید از شیشه سوپرکلییر استفاده شود.

جنس و نوع شیشه مورد نیاز برای ساخت شیشه دودبند

همانطور که از نام شیشه دودبند پیداست شیشه ای است که باید بتواند در مقابل شعله های آتش از خود مقاومت نشان دهد. بهترین نوع شیشه ای که می تواند به عنوان شیشه دودبند مورد استفاده قرار بگیرد شیشه سکوریت ضد حریق می باشد. زیرا همانطور که می دانید شیشه سکوریت ماهیتی نشکن و مقاوم دارد و خود آن نیز تحت عملیات حرارتی خاصی تولید می شود. از این رو آتش نمی تواند تاثیر خطرسازی داشته باشد. شیشه سکوریت از این رو برای شیشه دودبند مورد استفاده قرار می گیرد زیرا که می تواند تا حدود ۲۵۰ درجه حرارت را تحمل کند و آسیب نبیند و از طرف دیگر نیز تا ۸۰ درجه سانتی گراد زیر صفر مقاوم خواهد بود. حتی اگر درجه حرارت موجود در ساختمان بیش از ۲۵۰ درجه باشد و موجب شکستن شیشه دودبند شود. این شکستن هیچ گونه آسیبی به بقیه نمی رساند. در حالت کلی برای ساخت شیشه دودبند از شیشه سکوریت ۱۰ میل استفاده می شود که برای نصب آن یراق آلات مخصوصی وجود دارد. متداول ترین شیشه سکوریتی که برای ساخت شیشه دودبند مورد استفاده قرار می گیرد به صورت بی رنگ و معمولی می باشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.