کربکندی: تحت فشار روحی بودیم

به گزارش ایرنا، ‘محمدرضا کربکندی’ چهارشنبه شب پس از شکست تیمش در مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران افزود: پس از شکست در شیراز و همچنین در مقابل تیمی که چهار گل در دیدار گذشته اش زده بود، تیم ما تحت فشار روحی دوچندان قرار گرفت.

وی اظهارداشت: سعی کردیم فشار روحی را از بازیکنان برداریم و آنها را برای این دیدار آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: ما در نیمه دوم به گل رسیدیم و حریف تسلیم ما بود اما متاسفانه بازیکنان از نظر بدنی افت کردند و همین عامل موجب شد تا خطاهای زیادی انجام دهند که یکی از آنها منجر به گل دوم تیم صبا شد.

وی اظهارداشت: تیم ذوب آهن متاسفانه از یک لیدر و کاپیتانی که بتواند نبض بازی را بدست بگیرد بی بهره است و اگر چنین بازیکنی را داشتیم در دقیقه ۸۲ گل نمی خوردیم.

کربکندی با بیان اینکه استحقاق باخت را در این بازی نداشتیم، خاطرنشان کرد: در دقیقه ۹۱ ضربه ایستگاهی بازیکنان صبا به جایی رفت که هر دروازه بانی برای مهار آن ناتوان بود.

وی با اشاره به اینکه تیم ما برای رسیدن به شرایط خوب خیلی کار دارد، گفت: باید تلاش بیشتری انجام دهیم تا نقاط ضعف خود را برای دیدارهای آتی برطرف کنیم.

کربکندی با بیان اینکه کمبود نیرو داریم، افزود: ‘قاسم حدادی فر’ بدلیل باقیماندن ۲۰ روز از سربازیش نمی تواند برای ما بازی کند و ‘محسن مسلمان’ و ‘مهدی رجب زاده’ نیز از آمادگی لازم برخوردار نیستند.

وی با اشاره به اینکه با آمدن این بازیکنان تیم ذوب آهن بهتر خواهد شد، یادآور شد: از جوانان راضی هستم و قطعا وضعیت آمادگی تیم ما در دیدارهای آینده این چنین باقی نخواهد ماند و هروز بهتر از دیروز خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه قضاوت درباره عملکرد تیم ها خیلی زود است، تاکید کرد: رسانه ها حوصله شان کمتراز همه است و باید صبر کنند تا ببینیم در آینده چه تیمی بهتر بازی خواهد کرد.

وی همچنین مسئولیت شکست تیمش را برعهده گرفت و افزود: برای رسیدن به هدفی که داریم باید بیشتر تلاش کنیم.

کربکندی گفت: به یک مهاجم نیازداریم و بدنبال آن هستیم تا براساس بضاعت مالی خود یک بازیکن خوب خارجی را به خدمت بگیریم.

وی با بیان اینکه در دیدار دوم پیشرفت بیشتری داشتیم، افزود: تیم ذوب آهن باید دیدارهای خانگی خود را با پیروزی پشت بسر بگذارد و ما نباید در این دیدار شکست می خوردیم.

پ/۷۱۳۲/۱۰۱۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۷۳۹۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.