کریمی بهترین زوجم در آسیا بود

جام جم آنلاین: «با محمود کریمی زوج خطرناکی را تشکیل داده بودیم، به عبارت دیگر بهترین زوج من در لیگ قهرمانان کریمی بود.» این حرف‌های سیدمهدی سیدصالحی بهترین مهاجم ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان فوتبال آسیاست.

سیدصالحی هشت دوره حضور در این مسابقات را تجربه کرده در مجموع ۱۳ گل به ثمر رسانده که این یعنی دو گل بیشتر از محمود کریمی؛ همان بازیکن تکنیکی و سرعتی که زوج سیدصالحی در سپاهان بود.

مهاجم زردپوشان در این باره می‌گوید: با کریمی زوج خیلی خوبی تشکیل داده بودیم. بهتر بگویم بهترین زوج من در آسیا بود. بازیکنی سرعتی با تکنیکی عالی که همیشه می‌خواست در خدمت تیمش باشد. حتی در بعضی موارد صحنه‌هایی را که ۹۵ درصد موقعیت گل داشت ، گذشت می‌کرد و به من یا دیگر بازیکنان پاس می‌داد. من در سپاهان با عماد رضا هم راحت بودم یا در استقلال که با آرش و فرهاد مجیدی راحت کار می‌کردیم. ولی محمود کریمی بهترین زوج کناری ام در خط حمله بود.

از سیدصالحی در خصوص بهترین گلی که در ادوار مختلف لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده پرسیدیم که به بازی سال ۲۰۰۷ مقابل الشباب عربستان اشاره کرده و می‌گوید: آن سال ما نایب قهرمان آسیا شدیم. بازی اول ما با الشباب عربستان بود که در آن بازی من گل‌زنی کردم و برنده شدیم. آن گل بهترین گلی بود که در مسابقات لیگ قهرمانان به ثمر رساندم.

سیدصالحی ادامه می‌دهد: آن سال بهترین دوره را در لیگ قهرمانان داشتم. تیم ما به فینال رسید و نایب قهرمان شد که همان عنوان باعث شد به جام باشگاه‌های جهان راه پیدا کنیم که افتخار بزرگی بود و هر بازیکن ایرانی دوست دارد در این جام حاضر باشد. من همان سال آقای گل آسیا شدم و در بین شش بازیکن برتر سال آسیا قرار گرفتم. واقعا خاطرات خیلی خوبی از آن دوره به یاد دارم.

این بازیکن در خصوص فصل اخیر لیگ قهرمانان هم ضمن تمجید از کیفیت مسابقات، اضافه می‌کند: امسال مسابقات، سطح بالایی داشت. من در هر هشت دوره به همراه سپاهان در مسابقات حضور داشتم ولی هیچ دوره‌ای مثل این فصل قوی نبوده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.