کشف ۱۲۴۰ سکه طلای تقلبی در سیرجان

۸فروردین ۱۳،

فرمانده انتظامی سیرجان استان کرمان از کشف ۱۲۴۰ سکه طلای تقلبی و دستگیری یک کلاهبردار، در عملیات روز قبل پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، سرهنگ “مهریار سعیدی” در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی سیرجان پس از یکسری کارهای اطلاعاتی، متهمی را شناسایی کردند که با وارد کردن سکه های طلای تقلبی طرح قدیم از استان های مرکزی، قصد کلاهبرداری از مردم و فروش آن ها را داشت.

وی در ادامه افزود: این کلاهبردار ضمن تماس تلفنی با اشخاص ساده لوح قصد فروش سکه ها را داشت که با اقدام به موقع پلیس، طی عملیاتی دستگیر و از مخفیگاهش ۱۲۴۰ عدد سکه تقلبی طرح قدیمی کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی سیرجان به شهروندان توصیه کرد: در انجام معاملاتی که وانمود می شود سود زیادی عایدشان می شود دقت کنند زیرا چنین معاملاتی از موارد بارز کلاهبرداری است.

وی به شهروندان اخطار داد: اشخاص کلاهبردار دارای ظاهری آراسته ، شیک پوش، حراف، ولخرج و خوش برخورد می باشند تا شخص مقابل را تطمیع کنند و در صورت برخورد با اشخاصی با انگیزه کلاهبرداری ، مشخصات ظاهری فرد کلاهبردار از جمله اندام، قد، موی سر ، علائم موجود در چهره و … را که ملاحظه می شود در اولین فرصت به کلانتری محل اطلاع دهند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.