کفاشیان: باشگاهی که حرفه ای نباشد نباید در لیگ برتر شرکت کند

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، ‘علی کفاشیان’ در جریان مجمع اتحادیه باشگاه های فوتبال کشور گفت: از حضور مدیران باشگاه های کشور تشکر می کنم و گمان می برم حضور آنان در این جلسه کمک زیادی به حرفه ای شدن فوتبال ایران خواهد داشت.

وی افزود: مساله مهم برای ما ‘ پیدا کردن جایگاه قانونی باشگاه های کشور در سطح آسیا’ است. چند سال قبل قراردادی را با مجموعه ای منعقد کردیم تا تمام ضعف های باشگاه ها را بررسی کند، چون بسیاری از قوانین باشگاه های ایرانی قدیمی است و با کنفدراسیون فوتبال آسیا همخوانی ندارد.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: در این راه باید امکاناتی که به باشگاه های فوتبال ارایه می شود با خواسته های مردم هماهنگ باشد چراکه به خوبی مشخص شد ایران پرطرفدارترین تیم های فوتبال را در قاره آسیا در اختیار دارد.

کفاشیان اظهار داشت: اگر در این دوره چهار ساله باشگاه های کشور را حرفه ای کنیم کار بسیار بزرگی انجام داده ایم و همه برای رسیدن به این موفقیت باید دست به دست هم بدهیم و از اتحادیه فوتبال نیز خواسته ایم در این راه کمک اصلی را به ما داشته باشد .

وی در خصوص نقش مهم باشگاه ها در پیشرفت فوتبال کشور عنوان کرد: باشگاهی که نتواند در مدت زمان تعیین شده شرایط حرفه ای بودن را فراهم کند نباید در لیگ برتر به میدان برود . در دوره ای که سهمیه لیگ قهرمانان ما کم شد به دلیل امکانات ۳ باشگاه لیگ برتری بود و در این راستا همه باید حرفه ای شوند.

۳۷۸۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۲۶۷۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.