کی‌روش:با سه امتیاز به تهران بازگردیم

۲۰ شهریور – ۰۷:۱۳:۵۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

کارلوس کی روش و علی کریمی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با لبنان شرکت کردند.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، سرمربی تیم ملی کشورمان در آغاز کنفرانس گفت: خوشبختانه هیچ مصدومی نداریم و حتی محمد قاضی که کمی احساس درد می کند فقط دیروز با ما تمرین نکرد ولی امروز در تمرین صبح  شرکت کرد.
کی روش درباره احتمال حضور قوچان نژاد در ترکیب تیم ملی ایران گفت: من تا این لحظه از وضعیت این بازیکن هیچ اطلاعات دقیقی ندارم و هنوز منتظ ر پاسخ فیفا هستم و فیفا در این باره هیچ نامه‌ای برای مجوز بازی این بازیکن به فدراسیون فوتبال ایران نداده است.
کی ‌روش درباره کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه المدینه گفت: وقتی یک بازی بین‌المللی برگزار می‌شود باید در زمینی که همه شرایط برگزاری مسابقه را دارد بازی انجام شود. من می دانم که فدراسیون لبنان، فیفا و AFC مشکل زمین بیروت را می دانستند.برای ما تعجب آور است که چنین زمینی انتخاب شده است.بیشتر تعجب من از این است که تیم لبنان در ورزشگاه شهر صیدا میزبان استرالیا بود. تازه آن بازی، یک بازی دوستانه بود اما بازی مقابل لبنان یک بازی رسمی است. کیفیت این چمن در ورزشگاه مدینه پایین است و باید روی آن بازی کنیم.این موضوع برای هر دو تیم وجود دارد و به طور یکسان تیم‌ها از این موضوع ضرر می‌کنند. در واقع این موضوع به کیفیت و نتیجه بازی لطمه خواهد زد. بدتر از آن ساعت برگزاری بازی که ۱۷ بعد از ظهر است و در آن شرایط آب و هوایی و گرما بازیکنان باید ساعت ۱۶ شروع به گرم کردن کنند که به کیفیت و عملکرد بازیکنان لطمه خواهد زد و زیبایی بازی را خواهد گرفت.
سرمربی پرتغالی تیم ملی در ارزیابی خود از تیم ملی لبنان با توجه به این که دیدار تدارکاتی این تیم مقابل استرالیا را هم از نزدیک مشاهده کرده، گفت: تیم ملی لبنان در حال رشد و پیشرفت است. فاصله ما با لبنان در رنکینگ فیفا زیاد است، اما هر دو تیم در جایگاه خودشان در حال پیشرفت و حرکت به سمت جلو هستند.ما لبنان را حریف آسانی فرض نمی‌کنیم و می‌دانیم که در حضور تماشاگران لبنانی کار آسانی نخواهیم داشت و مطمئنیم که تیم حریف با قدرت برای کسب امتیازهای این بازی به مصاف ما می‌آیند، اما ما هم سعی می‌‌کنیم که نتیجه‌ مثبتی بگیریم و به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم تا با سه امتیاز به تهران بازگردیم. هر تیمی که از فرصتها به خوبی استفاده کند پیروز میدان خواهد بود
بنابر این گزارش علی کریمی نیز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی به همراه کارلوس کی روش شرکت کرد.
 این بازیکن در مورد بازی در برابر لبنان گفت: ما پس از مدتها به لبنان آمدیم و می خواهیم مقابل این تیم بازی کنیم.این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم.
وی ادامه داد: هم ما و هم لبنان به دنبال این هستیم که بازی خوبی را ارائه دهیم .هر تیمی که از فرصتها به خوبی استفاده کند پیروز میدان خواهد بود.
کریمی در پایان گفت: در ۱۰ روز گذشته اردوی خوبی داشته ایم و امیدوارم با دست پر از لبنان به ایران برگردیم. 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۰۱۹۱۳۵۱۲۷۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.