لاریجانی آزادی زائران ایران را تبریک گفت

۲۱م دیماه ،

رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای به مناسبت آزادی زائران ربوده شده ایرانی به رییس‌جمهور و رییس مجلس سوریه و هم‌چنین آزادشدگان این اتفاق را تبریک گفت،

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در پیام‌های جداگانه علی لاریجانی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای بشار اسد ریاست محترم جمهوری کشور دوست و برادر سوریه

اینک که بحمدالله و در نتیجه‌ پیگیری و اقدامات گروهی و جمعی انجام گرفته از سوی وزارت امور خارجه و دیگر نهادهای ذیربط و همچنین تلاش‌ها و مساعدت کشور دوست و برادر سوریه ۸۴ زائر ربوده شده ایرانی که نزدیک به ۶ ماه گرفتار و در بند اشخاص مسلح بودند، آزاد گشته و به دامان پر مهر کشور خویش بازگشته‌اند، لازم می‌دانم از زحمات و کوشش جنابعالی تجلیل و قدردانی کنم.

همچنین مراتب امیدواری خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در برقراری امنیت و ثبات کامل برای کشور دوست و برادر سوریه و توقف سریع درگیری و خشونت‌ها در آن کشور و حل بحران که در راستای طرح سه ماده‌ای پیشنهادی جنابعالی به دست خواهد آمد را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

یقین دارم با همت دولت و ملت بزرگ سوریه بار دیگر شاهد ایجاد آرامش و امنیت فراگیر و پایدار در آن کشور دوست و برادر خواهیم بود.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی»

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمد جهاد اللحام ریاست محترم مجلس سوریه

مایه خرسندی و خوشبختی است تا مراتب تشکر و قدردانی خویش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ملت شریف ایران را به پاس تلاش‌ها و زحمات انجام گرفته که منجر به آزادی ۴۸ زائر ایرانی ربوده شده را که نزدیک به ۶ ماه در بند و گرفتار نیروهای متخاصم در آن کشور بودند را به حضور جنابعالی تقدیم کنم.

اینجانب یقین دارم که با همت دولت، نمایندگان مجلس و وحدت ملت بزرگ سوریه شاهد برقراری امنیت و ثبات کامل و حل بحران در آن کشور بزرگ خواهیم بود و ملت سرافراز سوریه با مقاومت و همدلی از این آزمون سربلند خارج خواهند آمد.

برای جنابعالی، نمایندگان مجلس و ملت بزرگ سوریه آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی ایران»

«خطاب به آزادشدگان:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که بحمدالله با پیگیری‌ها و اقدامات انجام گرفته از سوی نهادهای ذیربط و دستگاه دیپلماسی کشور شما ۴۸ نفر زائر گرامی ربوده شده و در بند نیروهای متخاصم در کشور سوریه پس از نزدیک به حدود ۶ ماه اسارت به میهن خویش بازگشته‌اید ضمن تبریک به ملت بزرگ ایران و خانواده‌های صبورتان، امیدوارم همواره موفق و سلامت باشید.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی»

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.