لاریجانی: اقتصاد مقاومتی کلید رستگاری نظام اسلامی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۷ آبان ۹۱،

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر، علی لاریجانی که در جلسه شورای اداری استان اردبیل سخن می گفت،  افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی  باید اقتصادمان را مردمی کنیم و iبهای اصلی را iبه تولید در بخش های صنعتی و کشاورزی بدهیم که سبب جلوگیری از تحریمات و تورم خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با  راهبردی درست  و رهبری داهیانه  رهبر معظم انقلاب توانسته ۳۴سال با اقتدار در مقابل توطئه های بیگانگان بایستد و با هوشمندی همه جلوی دیکتاتوری غرب را در طراحی خاورمیانه تازه بگیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره iبه شرایط خاص منطقه و  بحران اقتصادی غرب افزود: آمریکا می خواهد در این اوضاع و شرایط خاص نقش پلیس اقتصادی را در دنیا بازی کند و با زورگویی و دروغ خواسته های خود را iبه ملت ها تحمیل کند.

لاریجانی گفت: روزگار امپراطوری های دروغین iبه سر آمده و iبهتر است بیگانگان ادبیات و برخوردشان را با ملت هاتغییر دهند چرا که ما نقشه راه آنان را می شناسیم و با طراحی اقتصادی و سیاسی  بطور متوازن جلو می رویم و با آنان مقابله می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر تکمیل طرح های راه آهن- اقتصادی و صنعتی استان اردبیل تاکید نمود و گفت: تلاش می کنیم با تصویب لوایح مهم زمینه توسعه و پیشرفت همه جانبه استان اردبیل را فراهم کنیم.


IRIBNews RSS MoreNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.