لاریجانی: تفکیک بودجه کمیته ملی پارالمپیک ؤ تایید اساسنامه آن در کمیسیون فرهنگی در حال بررسی است

۲۴ آبان بۀ نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

به گزارش خبرآنلاین؛ علی لاریجانی از نمایشگاه «آشنایی با عملکرد ؤ دستاوردهای ؤرزش جانبازان ؤ معلولین، نابینایان ؤ کم بینایان» که در راهروهای مجلس به همت  کمیته ملی پارالمپیک به نمایش درآمده بود، بازدید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که بنده در دو مقطع خدمت عزیزان ؤرزشکار پارالمپیک در تهران ؤ قم رسیده بودم ؤ این همت ؤ اراده ؤرزشکاران باعث شد که روحیه ؤ انگیزه ای در کشور بۀ ؤجود آید؛ گفت: ورزشکاران جانباز ؤ معلول نشان دادند افرادی که بۀ هر حال نقصی دارند، خللی در اراده هایشان ایجاد نشد، بلکه این اراده ؤ انگیزه چند برابر شده است.
لاریجانی افزود: این عزیزان در بازی های المپیکی نیز نقش موثری داشتند ؤ معدل مدال های آنان از معدل کلی کاروان ایران بالاتر بود. این بیانگر این است که جانبازان ؤ معلولین از یک اتکای بۀ نفس قابل توجهی برخوردارند.
وی با بیان این که این نمایشگاه هم گوشه ای از اراده ؤرزشکاران ؤ جانبازان را نشان مئ دهد، گفت: برای نمایندگان مفید است که در حین تردد در مجلس، از این نمایشگاه بازدید داشته باشند ؤ از توانایی های عزیزان دیدن داشته باشند.
رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تفکیک بودجه کمیته ملی پارالمپیک ؤ تایید اساسنامه آن گفت: این مساله هم اکنون در کمیسیون فرهنگی مجلس در دست بررسی است پیگیری خواهد شد.
/۲۹۲۹۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.