لاریجانی درگذشت امام جمعه فقید شمیرانات را تسلیت گفت

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رییس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت روحانی سرشناس و خطیب توانمند انقلابی حجت‌الاسلام شیخ محسن دعاگو امام جمعه فقید شمیرانات را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، علی لاریجایی رییس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت روحانی سرشناس و خطیب توانمند انقلابی حجت‌الاسلام شیخ محسن دعاگو امام جمعه فقید شمیرانات را به مردم شریف شمیرانات بیت مکرم و دوستان و آشنایان آن مرحوم تسلیت گفت.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
درگذشت روحانی سرشناس و خطیب توانمند و انقلابی حجت‌الاسلام شیخ محسن دعاگو امام جمعه فقید شمیرانات موجب تأسف گردید.
 
مرحوم حجت الاسلام شیخ محسن دعاگو از روحانیون متعهدی بودند که علوم دینی و حوزوی را نزد اساتیدی بزرگ فرا گرفتند و از همان ابتدای شروع مبارزات برعلیه حکومت ستمشاهی به صف انقلابیون پیوستند که سخنرانی‌های این روحانی بزرگوار در قبل از انقلاب بسیار تأثیرگذار بود و رژیم طاغوت بارها به همین دلیل ایشان را دستگیر و مورد شکنجه قرار داد.
 
پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز علاوه بر امامت جمعه شمیرانات در عرصه‌های گوناگون خدمات فراوانی را به نظام جمهوری اسلامی عرضه داشتند.
 
اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت حجت الاسلام شیخ محسن دعاگو به مردم شریف شمیرانات، بیت مکرم و دوستان و آشنایان آن مرحوم برای روح بلند ایشان رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
 
علی لاریجانی
 
رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.