لاریجانی در پیامی درگذشت علی اکبر پرورش را تسلیت گفت

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

درگذشت شخصیت فرهیخته و مبارز خستگی ناپذیر استاد “علی اکبر پرورش” که از پیشکسوتان و مجاهدان راه انقلاب و نظام بود، موجب تاسف و تاثر گردید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت علی اکبر پرورش را تسلیت گفت.   

 متن پیام دکتر علی لاریجانی به شرح زیر است:

 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
درگذشت شخصیت فرهیخته و مبارز خستگی ناپذیر استاد علی اکبر پرورش که از پیشکسوتان و مجاهدان راه انقلاب و نظام بود، موجب تاسف و تاثر گردید. مرحوم علی اکبر پرورش معلم و مفسر نمونه قرآن بود، فعالیت گسترد‌ه‌ای در زمینه تعلیم و تربیت داشت و دارای روحیه تدین، اخلاص، اخلاق و فروتنی بود. آن مرحوم نقش اصلی و محوری در مبارزات قبل از انقلاب در اصفهان داشت که بارها دستگیر شد و به زندان افتاد و همواره در تبعیت از امام (ره) و مقام معظم رهبری پیشقدم بود.
 
استاد پرورش در عرصه های مختلف از جمله عضویت در شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی، وزیر آموزش و پرورش در ادوار دولت‌های مختلف، نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خدمات فراوانی به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی داشت.
 
اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت به دوستان و آشنایان و خانواده گرامی استاد علی اکبر پرورش برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبابی از درگاه خداوند متعال مسلئت می‌نمایم.

 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.