لاریجانی: شکایت شخصی از رئیس جمهور نداریم

۲۸خردادماه،

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
علی لاریجانی در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده مبنی بر انتشار یافتن خبری در خصوص احضار رییس جمهور به دادگاه به شکایت مجلس گفت که انعکاس این موضوع خلاف واقع است و شیطنتی در این کار بوده است.

در جلسه علنی  مجلس، مهدی کوچک‌زاده در تذکری مستند به بند ۱۱ ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس اظهار کرد: همانطور که مطلع میباشید همکاران نماینده دیروز نامه‌ای با بیش از   ۲۰۰ امضا به عنوان تبریک به منتخب ملت منتشر کردند و برای همکاری با ایشان اعلام آمادگی نمودند و این موضوع در دیدار شما با ایشان مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: متاسفانه دیروز رسانه‌ها شیطنتی کردند که لازم است متذکر شوید؛ آنها نوشتند رئیس جمهور فعلی با شکایت رییس کمیسیون اصل ۹۰ به دادگاه احضار شده است. در حالی که من به عنوان عضو کمیسیون هیچ اطلاعی از این امر ندارم و آقای پورمختار هم از این مسئله ابراز بی‌اطلاعی کردند.

این نماینده اصول‌گرای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من فکر می‌کنم این یک شیطنت بوده و شایسته نبود از رسانه‌ها چنین مطلب دروغی منتشر شود. شاید این ناپختگی یک فرد جزء در دستگاه قضایی بوده است اما باید توجه کنند که از ابتدای کار شرایط را برای فضای تفاهم و تعامل آلوده نکنند.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر اظهار کرد: این تذکر به جا است به گونه‌ای مطلب را منعکس کردند که شکایت رییس مجلس است، در حالی که ما شکایت شخصی نداریم و ممکن است کمیسیون اصل ۹۰ تخلفی را طبق قانون به دادگاه ارجاع داده باشد و یا یکی از کمیسیون تخصصی طبق ماده ۲۲۶ آیین‌نامه موضوعی را به صحن علنی آورده باشد و با رای مجلس این موضوع به قوه قضاییه ارجاع داده شود.

رییس مجلس در پایان اظهار کرد: انعکاس این مسائل خلاف واقع است و به موقع نیست و معلوم است که شیطنتی در این کار بوده است.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.