لامبورگینی یک سوپرکار به ژنو می‌برد

۲۶ام بهمن ،

لامبورگینی یک سوپرکار موتورجلو به ژنو می‌برد

Bookmark and Share

لامبورگینی به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس این کارخانه قصد دارد یک سوپرکار موتور جلو در نمایشگاه ژنو رونمایی کند. این خودرو که همتراز فراری اف‌۱۲ است، کانسپتی برای بررسی مدل‌های آینده لامبورگینی خواهد بود و تنها یک دستگاه از آن ساخته می‌شود. 

لامبورگینی همزمان با اعلام برنامه‌های خود برای بزرگذاشت پنجاهمین سالگرد تاسیس کارخانه به صورت سربسته از تولید یک مدل تازه خبرداده بود. {+} استفان وینکلمن، مدیر لامبورگینی، در حاشیه نمایشگاه لس‌آنجلس گفته بود قرار نیست در طراحی این خودرو از مدل‌های قدیمی الهام گرفته شود. 
حالا مدیر لامبورگینی باز هم سربسته توضیحات بیشتری دربارهٔ این مدل تازه داده است. او به هفته نامه انگلیسی اتوکار گفته «این ماشین خارق‌العاده دو نفره و دو در است و با موتور دوازده سیلندر ساخته شده، اما بر روی شاسی آونتادور سوار نمی‌شود.»

از صحبت‌های آقای وینکلمن اینطور برداشت شده که خودروی تازه مانند فراری اف‌۱۲ موتور جلو است و به احتمال بسیار با سیستم دو دیفرانسیل لامبورگینی ساخته می‌شود و به رسم لامبورگینی بدنه آن از فیبرکربن ساخته خواهد شد.

لامبورگینی یک سوپرکار موتورجلو به ژنو می‌برد

لامبورگینی امسال به جز برگزاری جشن تولد پنجاه سالگی، منتظر جوابی مهم از طرف فولکس‌واگن است. کارخانه ایتالیایی با نمایش مدل اوروس در نمایشگاه خودروی پکن علاقه خود را به ورود به بازار خودروهای شاسی‌بلند اعلام کرد، اما برای تولید این مدل باید از مالک خود، فولکس‌واگن مجوز بگیرد.  

برای اینکه پروژه ساخت اوروس از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد لامبورگینی باید بتواند سه تا چهارهزار دستگاه از این خودرو در سال بفروشد. با پیش‌بینی قیمت بین ۱۶۰ تا ۲۰۰ هزار یورو، آقای وینکلمن می‌گوید مشکلی در فروش این خودرو وجود ندارد و همه در لامبورگینی می‌خواهند این خودرو ساخته شود. 

تولید سومین مدل لامبورگینی بهترین هدیه تولد پنجاه سالگی برای لامبورگینی است. باید دید آیامدیران فولکس‌واگن این هدیه را در نمایشگاه خودروی ژنو به کارخانه ایتالیایی خود خواهند داد یا نه. 

برچسب ها : نمایشگاه ژنو ۲۰۲۲ | لامبورگینی | سوپرکار | اوروس | تاریخ : ۲۰۲۲/۰۲/۱۵
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.