لایحه مجازات اسلامی به شورای نگهبان ارجاع شد

۱۲م آذر ،

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: لایحه مجازات اسلامی پس از رفع ایرادات مطروحه از سوی شورای نگهبان در کمیسیون حقوقی و قضایی نهایی و برای تایید به شورای نگهبان ارسال شد.

محمد علی اسفنانی نماینده مردم فریدون‌شهر، فریدن و چادگان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نهایی‌شدن لایحه مجازات اسلامی در کمیسیون متبوعش گفت: لایحه مجازات اسلامی هفته قبل پس از رفع ایرادات مطروحه از سوی شورای نگهبان در کمیسیون حقوقی و قضایی نهایی و برای تایید به شورای نگهبان ارسال شد.

وی در ادامه تصریح کرد: لایحه آیین دادرسی نیز پس از رفع ایراداتی که از سوی شورای نگهبان به این لایحه وارد شده است درکوتاه‌ترین فرصت در کمیسیون نهایی و برای ابلاغ به شورای نگهبان آماده خواهد شد .
 
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس همچنین اظهار داشت: لایحه حمایت از خانواده نیز در دستور کار این کمیسیون است و پس از رفع دو ایراد شورای نگهبان به این مرجع ابلاغ خواهد شد.
 
اسفنانی در پایان از بررسی لایحه جایگزین حبس در کمیسیون قضایی خبر داد و تصریح کرد: لایحه جایگزین حبس نیز پس از لایحه حمایت از خانواده در دستور کار کمیسیون حقوقی و قضایی قرار می‌گیرد و قانون دادرسی تجاری نیز از دیگر لوایحی است که در نوبت مقرر به آن پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.