لایحه پپیشگیری از وقوع جرم منطبق با مسائل روز و مشکلات جامعه است

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم گفت: لایحه پیشگیری از وقوع جرم لایحه‌ای مترقی و منطبق با مسائل روز و مشکلات جامعه است که درصورت اجرای صحیح آن، شاهد کاهش بسیاری از جنایات خواهیم بود.

حجت‌الاسلام”سید یونس موسوی سرچشمه” عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضاییممتازنیوز، در ارتباط با لایحه پیشگیری از وقوع جرم اظهار داشت: این لایحه، لایحه‌ای قانونی و مورد تایید بوده و در صورت اجرای صحیح آن از بسیاری از جنایات جلوگیری خواهد شد.
 
وی ادامه داد: وقوع جرم و جنایت تبعات اقتصادی، امنیتی و اجتماعی بسیاری برای جامعه دارد، بنابراین اجرای دقیق این قانون و فرهنگ‌سازی در ارتباط با مسائل اجتماعی راهکاری موثر به منظور جلوگیری از جرایم است.
 
حجت‌الاسلام موسوی سرچشمه تصریح کرد: این لایحه مورد تایید است و در صورتیکه مجری قانون و قوه قضاییه در اجرای آن به مواردی برخورد کنند که نیاز به تجدیدنظر داشته باشد، با ارائه طرح در مجلس اصلاحات آن اعمال خواهد شد.
 
 عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم در پایان خاطرنشان کرد: لایحه پیشگیری از وقوع جرم روند تصویب و تایید خود را طی کرده و به طور دقیق بررسی شده است، این لایحه بسیار مترقی و منطبق با مسائل روز و مشکلات جامعه است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.