لباس و تیپ جالب بازیگران و همسرانشان در جشن سینمایی حافظ

به گزارش ممتاز نیوز، در جشن سینمایی حافظ که از ساعت ۲۰:۴۰ آغاز شد و تا ساعت ۲ بامداد به طول انجامید؛ برگزیدگان بخش‌های مختلف به شرح زیر معرفی شدند:
بعد از سخنرانی حجت اشراف زاده بیاد عباس کیارستمی و هنرمندان درگذشته امسال آهنگ یاد یار را خواند و سپس بعد از سخنرانی های دیگران اهدای جوایز شروع شد. فهرست کامل برندگان این جشن به شرح زیر است:

بهترین فیلم مستند: راننده و روباه – فصل هرس

بهترین دستاورد هنرى: بهرام دهقانى: تدوین ابد و یک روز

بهترین موسیقى متن: کریستف رضاعى در دنیاى تو ساعت چند است

بهترین فیلمنامه: سعید روستایى ابد و یک روز

بهترین بازیگران مرد: نوید محمدزاده (ابد و یک روز) – فرهاد اصلانى (دوران عاشقى و کوچه بى نام)

بهترین بازیگران زن: پریناز ایزدیار (ابد و یک روز) – مهتاب کرامتى (عصر یخبندان)

بهترین ترانه فیلم و سریال: سالار عقیلى معماى شاه

بهترین کارگردان: علیرضا رئیسیان دوران عاشقى

بهترین فیلم: ابد و یک روز

بهترین چهره تلویزیونى: مهران مدیرى دورهمى

بهترین بازیگر مرد کمدى: احمد مهرانفر پایتخت ۴

بهترین بازیگر زن کمدى: نسرین نصرتى پایتخت ۴

بهترین بازیگر مرد درام: على نصیریان شهرزاد

بهترین بازیگر زن درام: ستاره اسکندرى دندون طلا

بهترین فیلمنامه تلویزیون: مسعود بهبهانى کیمیا

بهترین سریال: شهرزاد

بهترین کارگردان: حسن فتحى شهرزاد

تصاویر بازیگران با همسرانشان در جشن حافظ

عکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظشیلا خداداد با همسرش در جشن حافظ

http://cinemapress.ir/d/2016/07/24/4/145354.jpg

مهران غفوریان با همسرش در جشن حافظ

عکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظحدیث فولادوند با همسرش رامبد شکرآبی در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظنفیسه روشن با همسرش در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظنیوشا ضیغمی با همسرش در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظجمشید هاشم پور با همسرش در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظآرام جعفری با همسرش در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظروشنک عجمیان با همسرش در جشن حافظ

عکس بازیگران زن ایرانی در شانزدهمین جشن حافظ 95

مدل لباس الهام حمیدی در جشن حافظ
الهام حمیدی که در اواسط جشن برای اهدای جایزه بهترین بازیگر کمدی زن به روی صحنه آمد به سراغ پوششی چشم‌نواز از تلفیق طرح گل و بته‌جغه رفته است. مانتویی با زمینه روشن که طرح‌های روی آن رنگ و لعاب ویژه‌ای از خود نشان می‌دهد همراه با کیف دستی بزرگ ست شده است.
الهه حصاری در شانزدهمین جشن حافظ
الهه حصاری / در این جشن تا چشم کار می‌کند هنرمندانی می‌بینیم که برای پوشش خود رنگ سفید را به خاطر رسمی‌تر بودنش به هر رنگ دیگری ترجیح داده‌اند. الهه حصاری هم یکی از همان‌هاست که البته ست سفید خود را با کفش‌های لژدار مد امسال و کیفی مستطیلی شکل از برند شنل با رنگ روشن متفاوت کرده است.
توضیح الیکا عبدالرزاقی درباره هزینه گزاف لباس هنرمندان در جشن حافظ
الیکا عبدالرزاقی / سبک متفاوت این لباس بلند با شلواری گشاد و رنگ سفید آن، برای شرکت در یک مراسم رسمی چندان چشم‌نواز نیست. اگرچه الیکا عبدالرزاقی کار طراحی ماریا بشیریان را به تن داشت اما برش‌ها در آن برای این مراسم کمی کسل کننده به نظر می‌رسد.
مدل لباس آزاده صمدی در جشن حافظ
آزاده صمدی / ترکیب رنگ مشکی و سبز برای انتخاب پوششی سنگین و چشم‌نواز بسیار پسندیده است. آزاده صمدی که به سادگی در پوشش و ظاهر معروف است برای حضور در این مراسم لباسی باشکوه از طراح معروف، آنا سانی را بر تن داشت. ترکیبی از پیراهن بلند مشکی و کتی سبز رنگ که با روسری ساتن مشکی در عین سادگی رسمی و زیبا به نظر می‌رسید. اگر چه استفاده او از زیوراآلاتی ظریف و سبک به خوش سلیقگی این هنرمند دامن می‌زد.
آنا نعمتی / برای بازیگری که همیشه برای ظاهر شدن در محافل مختلف خاص می‌پوشد انتخاب لباس و حضور در جشنی سینمایی کار چندان سختی نیست. به تن کردن لباسی سفید و شکیل از مزون زیما (پگاه خسروی) انتخاب هوشمندانه‌ای است که این بازیگر در این جشن داشت. مانتویی مجلل که با نوع بستن این روسری ابریشمین زیبایی این مانتو را دو چندان کرده است.
بهروز افخمی و مرجان شیر محمدی / زوج هنری که همیشه برای حضور در محافل سینمایی رنگ‌های سرد و ساده را ترجیح می‌دهند این بار هم با پوششی ساده و نسبتا نامناسب به ضیافتی رسمی آمده‌اند. این پوشش با این ترکیب رنگ که نمی‌توان نام هنری روی آن گذاشت برای یک جشن زیادی ساده و معمولی است!
پرستو صالحی در جشن حافظ 95
پرستو صالحی / پرستو صالحی هم از سفید پوشان این مراسم بود که طراحی مانتو خود را به آرزو اسکندری سپرد تا با کار کردن پارچه سنتی طرح پروانه جلوه زیباتری به آن داده و تضادی در سادگی آن به وجود بیاورد. البته این کیف کوچک و کفش پاشنه بلند بهترین انتخاب برای همراه شدن با این ست است.
داریوش ارجمند / ارجمند هم که از برگزیدگان این مراسم بزرگ به عنوان بهترین بازیگر مرد بود با انتخاب تیپی نیمه رسمی و تیره رنگ پا به مراسم گذاشت. البته او برخلاف دیگران ست خود را با بستن دستمال گردنی ساده و پوشیدن کفشی نیمه اسپرت کمی متفاوت کرده است.
http://www.parsnaz.ir/images/2016/07/1839134929-parsnaz-ir.jpg
حدیث فولادوند و رامبد شکرابی / این زوج یکی از رسمی‌ترین پوشش‌ها را در این محفل بر تن داشتند. مانتوی بلند صورتی رنگ با رویه بلند و همراهی‌اش با شال حریر و کفش پاشنه بلند برای کشیده‌تر نشان دادن بسیار مناسب و انتخاب خوبی به عنوان پوشش شب است. از طرفی پوشیدن کت و شلواری ساده و تقریبا رسمی رامبد شکرابی هم انتخاب قابل قبولی برای این مراسم است.
سام قریبیان/ خانواده قریبیان برای حضور در این جشن بزرگ سبکی رسمی و کلاسیک را ترجیح داده‌اند و با انتخاب‌های به جا در ترکیب رنگ‌ها موفق و خوش سلیقه عمل کرده‌اند.
سام قریبیان/ خانواده قریبیان برای حضور در این جشن بزرگ سبکی رسمی و کلاسیک را ترجیح داده‌اند و با انتخاب‌های به جا در ترکیب رنگ‌ها موفق و خوش سلیقه عمل کرده‌اند.
سروش صحت / سروش صحت را همه با ست‌های جین و صد در صد اسپرتش می‌شناسند اما او این بار با شکستن قواعد کت و شلوار اسپرت را بر تن کرده تا با پیراهن مردانه سفید رنگش جلوه نیمه رسمی به آن بدهد. این سبک پوشش با در نظر گرفتن سبک و سیاق لباس‌های این هنرمند مناسب به نظر می‌رسد.
سعید راد / اصولا جذایبت‌های ظاهری در کنار پوششی درخور و برازنده است که به چشم می‌آید. سعید راد که به داشتن ظاهری مردانه و سینمایی معروف است با انتخاب لباسی نیمه رسمی و نه چندان مناسب به این محفل پیوست. با اینکه پوشش‌های رسمی و کاملا کلاسیک در مراسم‌های سینمایی‌ما چندان که باید مرسوم نشده است، بهتر بود از کت و شلواری ست و همرنگ به همراه پیراهن رسمی، برای حضور در این مراسم انتخاب می‌کرد.
http://s2.picofile.com/file/8261091692/www_Campec_Ir_jashn_hafez_73.jpg
شراره رخام / رنگ تابستانی و پارچه گلدار پرطرفدار این فصل انتخاب شراره رخام است که با شلواری گشاد و کفش پاشنه‌بلند ست شده است. اگرچه برداشتن کیفی رسمی و کوچک‌تر انتخاب مناسب‌تری برای این سبک پوشش است.
مدل لباس شیلا خداداد در جشن حافظ

شیلا خداداد / مانتو مشکی رنگ همراه زیره آبی رنگ، لباسی است که شیلا خداداد برای حضور در این جشن در نظر گرفته بود. این مانتو بلند که با کیف دستی کوچک هماهنگ شده بود انتخاب ساده و کلاسیک برای جضور در این مراسم بود. اگر چه شاید استفاده از شالی حریر به رنگ مانتو، جلوه زیباتری به این پوشش می‌بخشید.

مدل لباس فاطمه گودرزی در جشن حافظ
فاطمه گودرزی / پوشیدن پانچوهای ساده همراه دامن که در بین خانم‌ها طرفداران زیادی هم دارد، انتخابی است که فاطمه گودرزی برای شرکت در این جشن داشته است. پانچویی ساده که همراهی‌اش با دامنی مشکی رنگ و کیف و کفشی مشکی رنگ زیباترش کرده است. اگرچه آستین‌های این لباس کمی از ارزش‌های آن کاسته است.
عکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظ
کوروش تهامی / انتخابی مناسب برای شرکت در مراسمی رسمی.
مجید و نیکی مظفری / مجید مظفری که به رسم همیشه همراه دخترش پا روی فرش قرمز مراسم‌های مختلف می‌گذارد، مثل خیلی‌های دیگر یک ست رسمی متشکل از کت و شلوار مشکی و پیراهن سفید را برای حضور در این مراسم انتخاب کرده بود. اما از نیکی مظفری بگوییم که برخلاف همیشه این بار به سراغ سبکی متفاوت و هنری از ترکیب پیراهن بلند و کت طراحی شده «سارا جعفریه» از مجموعه «دثار» رفته است. کتی دوخته شده با پارچه‌های سنتی که از نمونه‌های انحصاری این طراح است
http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1395/05/03/13950503132315098202204.jpg
محسن افشانی / ست یکدست مشکی و اسپرت با وجود رسمی بودن و جلوه مناسبش برای این مراسم بیش از اندازه ساده و کسل کننده است. با این وجود این ست با تمام جلوه‌اش نیاز به کتی تک رنگ برای خارج شدن از این یکدستی دارد.
مدل لباس مریم معصومی در جشن حافظ
مریم معصومی / این لباس چشم نواز و متفاوت که جلوه‌اش با این سبک بستن روسری دو چندان شده است.
میلاد کی‌مرام / میلاد کی مرام که اصولا همه نوع تیپی را برای شرکت در مراسم‌های مختلف امتحان می‌کند؛ مثل خیلی‌های دیگر پوشیدن کت و شلوار با پارچه نیمه رسمی را ترجیح داده است. پوششی مردانه که با زدن عینکی از مدل‌های دیور کامل شده است.
لباس متفاوت نفیسه روشن در جشن حافظ 95
http://biafun.com/wp-content/uploads/2016/07/Nafiseh-Roshan-Biafun.com-0.jpg
نفیسه روشن /  طراحی لباس او طرحی کاملا متفاوت برگرفته از برج آزادی تهران میباشد
عکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظ
نیوشا ضیغمی / نیوشا ضیغمی که برای اهدای جایزه به روی سن رفت، مانتویی طراحی و دوخته شده از طراح معروف را بر تن داشت. مانتویی بلند که رنگ و اندازه آن برای لاغر و کشیده نشان دادن انتخاب خوبی را رقم خواهد زد.
http://seemorgh.com/images/content/other/1394/02/1442008017357_nadimi_-5.JPG
ویشکا آسایش / ویشکا آسایش و همسرش برای حضور در این مراسم به پوشیدن لباس‌هایی با سبک ساده و بدون طرح و به رنگ مشکی و خاکستری بسنده کرده تا ست نیمه رسمی برای حضور در جشن حافظ داشته باشند.

 

روشنک عجمیان بازیگر و مجری تلویزیون در جشن حافظ

روشنک عجمیان بازیگر و مجری تلویزیون در جشن حافظ

چهره خندان شبنم فرشادجو

چهره خندان شبنم فرشادجو

ظاهر حدیث فولادوند در جشن حافظ

ظاهر حدیث فولادوند در جشن حافظ

لیلا برخورداری در جشن حافظ ۹۵

لیلا برخورداری در جشن حافظ 95

عکس آرام جعفری در جشن حافظ

عکس آرام جعفری در جشن حافظ

لباس متفاوت نفیسه روشن در جشن حافظ ۹۵

لباس متفاوت نفیسه روشن در جشن حافظ 95

مدل لباس پریناز ایزدیار در جشن حافظ

مدل لباس پریناز ایزدیار در جشن حافظ

مدل لباس لیلا اوتادی در جشن حافظ

مدل لباس لیلا اوتادی در جشن حافظ

مدل لباس سمیرا حسن پور در جشن حافظ

مدل لباس سمیرا حسن پور در جشن حافظ

مدل لباس نیوشا ضیغمی و مهتاب کرامتی در جشن حافظ

مدل لباس نیوشا ضیغمی و مهتاب کرامتی در جشن حافظ

مدل لباس ستاره اسکندری در جشن حافظ

مدل لباس ستاره اسکندری در جشن حافظ

مدل لباس ماه چهره خلیلی در جشن حافظ

مدل لباس ماه چهره خلیلی در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظپریناز ایزدیار بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظپوریا پورسرخ بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظالیکا عبدالرزاقی بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظمیلاد کی مرام بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظنیوشا ضیغمی و مهتاب کرامتی بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظمریم معصومی بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظنیوشا ضیغمی بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظشبنم فرشادجو بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظشیلا خداداد بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظدانیال حکیمی بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظآزاده صمدی بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظترلان پروانه بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظمتین ستوده بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظپرستو صالحی بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظلیلا اوتادی بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظماه چهره خلیلی بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظالهام حمیدی در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظپولاد کیمیایی در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظلیلا بلوکات در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظاحمد مهران فر در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظسارا منجزی در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظلیندا کیانی در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظپریناز ایزدیار در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظارسلان قاسمی در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظمهتاب کرامتی در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظمعصومه کریمی در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظسمیرا حسن پور در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظساغر عزیزی و دخترش در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظهومن سیدی و نوید محمدزاده در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظنفیسه روشن و رز رضوی در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظنسرین مقانلو و یوسف تیموری در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظآنا نعمتی در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظلیلا اوتادی در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظافسانه بایگان در جشن حافظ

جشن حافظ

تا این لحظه ۸۲نظر ثبت شده
  1. عزت الله فلاح کیش:

    کلا‌ایرانی‌ها‌آدم‌های‌خوبی‌هستند،بازیگران‌ایران‌هم‌بهترین‌هستندخدا‌حفظشون‌کنه،

  2. فاطمه:

    لذت بردم واقعا زیبا بود هر شخص پوشش منحصر بفرد و مختص به خودش رو داشت♥️😍

  3. شهرزاد:

    اصلا به ماچه قضاوتشون کنیم واسه خودشون خوشن شاید اگر ماهم جای اونا بودیم ازشون بدتر بودیم

  4. بنیامین:

    نمیدونم چرا بازیگرا این قدر دوست دارن که تو چشم باشن . ما هرروز می بینیمشون.
    فکر کنم کم بود دارن . شایدم اختلال روانی ..شاید …

  5. ریحانه:

    تو یکسری از برنامه ها دیدم که اینها به صراحت بیان کردند فقط از خدا میترسند!!!!
    ببخشید ترس از خدا اینطوریه؟ که شما مثل اسب افسار کسیخته هرطور دلت بخواد بدون هیچ قید و بندی بیای بیرون
    بابا مرده رو هم که تو گور میزارن یه تیکه چلوار دورتادورش میپیچونن
    متاسفم برای بی غیرتی یکسری مردان کشورم

    • رضا:

      برای تفکر خودت متاسف باش!
      غیرت ویژه ی وطنه خواهر جان نه پوشش که کاملا شخصیه!
      یکم اندیشه

  6. نسرین:

    سلام
    شکی در زیبایی لباسها و چهرها نیست. اما موضوع چارچوب و نمایش اینگونه همایشهاست
    داشتم فکر میکردم وقتی ما خانمها با دیدن ظرف و ظروف قشنگ یا مبلمان و پرده و هزار جور وسایل زندگی به وجد میایم و گاها برای داشتم یکسری لوازم و خانه های مجلل خواب و خوراکمون میبره چطور انتظار داریم مردان کشورمون با دیدن این صحنه ها به وجد نیان و …
    این راهی که ما میریم اخرش ختم به ترکستان است
    به خودمون بیایم
    واقعا بازیگرانی که اصیل بودند اصالت خودشون رو با پوشش مناسبتریکه داشتن نشون داده بودند
    کسی که اصیل باشه خودش رو عروسک بزک کرده نمیکنه جلوی انظار

  7. ایران:

    واقعا حالم بهم خورد متاسفم واسه مردان بی غیرتتان و خود احمقتان بترسید از اخرت بدبختا

  8. جوان:

    این هنرمندان با لباسهاشون چه خوب چه بد دوست دارن ابراز وجود کنند و هر کسی رو تو قبر خودش می خوابونن. تو رو خدا حداقل هنر و سیاست رو تا این حد قاطی نکنید.مردم شعور دارن و هر کسی نظر خودش رو با دیدن این عکسها داره و لطفآ نظر خودتون رو با عنوانی مطرح نکنید که انگار نظر همست و یک آرمانه تعریف شدست و به نظر دیگران و هنرمندان انتقاد جهت گیرانه نفرمایید. حالا چه ایرادی داره یک هنرمند بخواد وزین بودن خودش رو با شوق و ذوق پوشیدن لباسی که از نظر خودش احتمالن خوب و از نظر شخصی شما که چه موافقید و چه مخالفید بیان کنه.اغلب هنرکندان ما دلخوشی خاصی به جز ابراز وجود خود با نوع مد لباس و غیره ندارن.مهم اینه که عاشق خدمت به هنر ایران زمین و افتخار آفرینی برای ملت و دولت و پرچم عزیزمون بوده و هنرمند واقعی باشند و نه هنرمند الکی و عقده ای که به دنبال استفاده ابزاری شخصی و غیر انسانی از هنرشون بر علیه نردم و کشور باشند…

  9. صبا:

    راستش من ازین خوشحالم که اینهمه آدم غیرتمندوآگاه اینجامیبینم نسبت به کسایی که برای این دنیای فانی ورواج دهنده های اون غش وضعف میکنن خیلی بیشترن خداروشکر.اماواقعامتاسفم که دنبال یه دلخوشی کوچیک میگردم شایدبتونم دفعه بعدکه میرم گلستان شهدای اصفهان بین اون همه شهید.. سرموبالابگیرم وبگم هستن هنوزجوونایی که مخلص خداودستوراشن.هنوزپرچم حسین بالاست.

  10. مجید:

    میگویندتاریخ تکرارمیشود……….. بترسیم ازاینکه واقعه ی آندلس تکرار شود…. فکرشوبکن دل رهبر چقدخون میشه وقتی اینا خودشون رو الگوی نسل جوان معرفی میکنن……

  11. ارمیتا:

    و تبلیغ جواهرالات و کیف و لبای برا طرحان و …. هه ارایششونم سرده مثل هالیوود اوتادی و حدیث فولادوند و صالحی و …

  12. ارمیتا:

    درضمن این مراسم هدفش تبلیغ لباس برای طراحان لباسه فقط پول ب جیب بزنن اگ جلو ی مراسم اول گرفته نشده دیگپشت هم مراسم و نابودی فرهنگ

  13. ارمیتا:

    با دیدن این تصاویر دقیقا یاد هالیوود افتادم نمیدونم چرا خیلی در تلاشن مثل اونا شن ولی ب همین زودی چشم رو هم بذاریم با انداختن ته مونده شال و یکمی هم استین لباس بره بالاتر میشیم استین تا نزدیک بازو ک داریم هرچند تو این تصاویر نبود در سطح شهر ک هست بالاتر میره و خیالی نیست

  14. دایی:

    ایناخودشون بدتر از خارجی هان یکسری عقده ای که می خواد بگه منم هستم

  15. تلوس:

    مه اینها دست نشانده و نوکر حلقه بگوش اسرائیلند

  16. خمیرکن:

    واقعا متاسفم خجالت دارد با این تیپ و قیافه در ملاعام ظاهر شدن.همسران بی غیرت آنها زن های شان را به حراج گذاشتند تا دیگران لذت ببرند. خاک بر سر همچین مرد بی غیرتی

  17. رضا:

    فقط می توان گفت خاک برسرتان شما که دم از فرهنگ می زنید چرا فرهنگ غرب را کور کورانه تقلید می کنید

  18. مجمدی:

    شرم آورو در نهایت بد سلیقگی.واقعا کدوم یکی از لباسهامناسب یک مراسم رسمیه. اکثر مدل لباسها فقط مناسب مراسم خصوصی و مهمونیه.

  19. بی نام:

    واقعا این آقا تقی کیه که خودشو نخود هر آش میکنه بی فرهنگ بیا دیونه نظر بزار برو چسبیدی به اینکه جواب هرز گونتو به دیگران بدی آگهی به قیامت اعتقاد نداری معصومه کافری این همه سماجت نمیتوان که ثابت کنی دین و ایمان سرت نمیده ما فهمیدیم
    کافری

  20. hissein:

    البته اینها الگوی جامعه ما نیستند نمونهای از واقعیت های جامعه هستند
    البته هر چیزی اندازه داره هم عبادت هم وللنگه بازی
    ولی نمی شود فقط به حجاب افراد گیر داد و از اینهمه تهمت ف دزدی ، و اختلاس و … حرفی نزد باید در مورد فساد بتن جامعه هم صحبت بشه

  21. mino:

    من متاسفم برا این که ارزشها شده ظواهر کسی در مورد بازیگری خوب صحبت نمیکنه کسی به فکر بازیگری خوب نیس واقعا اینا هنرمندن!!!به چیشون مینازن /همشون کمبود دارن شما اروپا یی هارو نگاه کنید آرایششون فقط برا کسایی هس که پیر شدن اینجا دختر ۱۵ساله انگار میخاد بره عروسی !کفش پاشنه بلند مخصوص جای خاصه مردم ما تو پارک هم برای عشوه گری با کفش ۱۰سانت میان به خدا اینا عقب گرد /کاش میدونستیم برا چی اومدیم این دنیا <واقعا آمار مصرف لوازم آرایشی و عمل های زیبایی در ایران با دنیا مقایسه میشه آدم عارش میاد /من اصلا کاری به مذهبو قرآن ندارم فقط آدم عمیق فکر کردنی خجالت میکشه از این همه ظواهر

  22. mina:

    من متاسفم برا این که ارزشها شده ظواهر کسی در مورد بازیگری خوب صحبت نمیکنه کسی به فکر بازیگری خوب نیس واقعا اینا هنرمندن!!!به چیشون مینازن /همشون کمبود دارن شما اروپا یی هارو نگاه کنید آرایششون فقط برا کسایی هس که پیر شدن اینجا دختر ۱۵ساله انگار میخاد بره عروسی !کفش پاشنه بلند مخصوص جای خاصه مردم ما تو پارک هم برای عشوه گری با کفش ۱۰سانت میان به خدا اینا عقب گرد /کاش میدونستیم برا چی اومدیم این دنیا <واقعا آمار مصرف لوازم آرایشی و عمل های زیبایی در ایران با دنیا مقایسه میشه آدم عارش میاد /من اصلا کاری به مذهبو قرآن ندارم فقط آدم عمیق فکر کردنی خجالت میکشه از این همه ظواهر

  23. لیلی:

    جششششششششششن حافظ نهههههه شوووووو لباس. واقعاکه! حالم به هم میخوره از تقلید کورکورانه یه بساطی راه میندازن که یه چیزایی رو برای خودشون عادی و عادی تر کنن؟ مملکت اسلامی!!!! کدوم اسلام کدوم اخلاق پس اینا چی میگن با این سرو وضعاشون؟

    • من اگر نیکمو گر بد تو برو خود را باش:

      حسودیت نشه حالاتوام قشنگی

  24. نوکر اقا:

    الم یعلم بان الله یری
    ایانمیدانند که خداوند آنان را میبیند
    تف برشما که رضایت یک مشت چشم هرزه رابر رضایت دل امام زمان ترجیح میدین
    روزی همین بدنهایی که به نمایش گذاشتید روی سنگ غسالخونه گذاشته میشه به یاد اون روزی که همه میزارنتون و میرن برین گریه کنید وضجه بزنید

  25. مهران:

    سلام

    خدا هدایت کنه مفسدین جامعه را و اگر هدایت نمی شوند لعنت خداوند برآنان.
    آبروی زن ایرانی را برده اند.
    اصلا به اینها نمی شود زن گفت!

    زنان بی حیا !!!!!!!!!!!!!!!ننگ باد بر شما! !!!

    حیا و ایمان به یک ریسمان پیوسته اند. چون یکی برود، دیگری نیز از پی آن برود

  26. ایراندخت:

    واقعا که اون سر دنیا دارن به این کوتاه فکری شماها میخندن.اگه به چهارتا شاخه مو و رنگ روشن حالتون بد میشه مشکل از شماست.اگه این چیزها بد بود خدا دنیا رو سیاه و سفید و زنها رو کچل می آفرید.

    • تقی:

      درود بر تو

      • من اگر نیکمو گر بد تو برو خود را باش:

        افرین

    • بنیامین:

      اون سر دنیا اگه کارشون درست بود .
      چند هزار ژاپنی بدبخت رو تو هیروشیما و ناکازاواکی ژاپن نمی کشتن. اگه کارشون درست بود داعش رو حمایت نمیکردن. اگه کارشون درست بود برا ادم ها ارزش قائل بودن. نه اینکه بشه ابزاری برا سواستفاده دیگران. اگه کارشون درست بود تو سریالاشون و سینماشون به شخصیت ها زنشون تجاوز نمیکردن. اگه کارشون درست بود خدا را سه تا نمی کردن که بعد توش بمونن و بگن ما سکولاریم… دوست عزیز خواهش میکنم حرف هایی که میزنی رو یه کم مزه کن

  27. shaghayegh:

    سلام واقعا برا هم وطنانی ک دارن بد راجب هنرمندامون میگن متاااااااااااااااااااااسفم..اما من ب هنرمندامون افتخار میکنم چون باعث پیشرفت کشور میشن ن مث بعضیا باعث ننگ کشور..راجب دیگران هم قضاوت نکنید

    • r:

      اینا هنرمند خودفروشند اگه هنرمند اصیل پیدا کردی سلام برسون

  28. shaghayegh:

    سلام واقعا برا هم وطنانی ک دارن بد راجب هنرمندامون میگن متاااااااااااااااااااااسفم..اما من ب هنرمندامون افتخار میکنم چون باعث پیشرفت کشور میشن ن مث بعضیا باعث ننگ کشور

  29. shaghayegh:

    سلام واقعا برا هم وطنانی ک دارن بد راجب هنرمندامون میگن متاااااااااااااااااااااسفم

    • مریم:

      شما لطفا برای خودتون متاسف باشید…طرز فکر شما که از همه سطح پایین تره!!!

  30. ali:

    سلامبه خدا وقتی این تصاویر رو می بینم میگم وای به حال اسلام اون کسی که بدن و موهاشو با اون پوشش و اون همه آرایش به معرض نمایش میگذاره حتما نماز هم نمیدونه چیه…اینها هنمرمندای ما هستن؟؟؟
    خدایا خودت رحم کن

  31. سلام:

    سلام
    خوش بحالشون.ما که به نون شب محتاجیم. نمی توانم نظری بدهم .ون حتی یک در میلیارد اونها هم نیستم

  32. رستگار:

    متاسفانه تعدادی افراد لاابالی وخود باخته در این محفل ضد فرهنگی گرد آمده اند

  33. zohreh:

    به نظر من خانم لیلا او تادی واقعا بی نظیر بود و خانم نیوشا ضیغمی خیلی از نظر قیافه نسبت به قبل هم زیبا تر و هم جذاب تر به نطر میومد وبازیگران مرد جوان توانستند با ست تیپ خود شخصیت دوستاشنیشان را به نمایش بگزارند

  34. mahin:

    بهتراست دیگرنگوییم آقابیا…

    آقانیا…

    آقانیاکه منتظرانت انگشت شمارند(الهی بمیرم که دلم آقامون خونه خدایا به داداین جامعه برس.)

  35. ی:

    من فقط تو اینا از این شیلا خداداد متنفرم نمی دونم وقتی می بینمش حالم خراب می شه دست خودم نیست نمی دونم چرا انقدر از این دختر متنفرم

  36. ح:

    استفاده ازرنگ های تند ومهیج اشکال دارد ولباس شهرت پوشیدنش حرام است….مگربعضی هادین ندارند…مگرتقلیدازمرجع تقلیدنمیکنند؟؟؟مگررساله ی مرجع تقلیدشون رونگاه نمیکنند؟؟قرآن نمیخوانند؟؟؟دین چیست؟؟خدا ازماچه خواسته.؟؟انسان یعنی چه وچه وظیفه ای دارد؟؟؟هدف خلقت چیست؟؟چراتفکرنمیکنند؟؟؟ماچه طوربایداین بی بندوباری هاراتحمل کنیم؟؟؟؟ای کسانی که بی دین هستید؟؟؟ازجان مردم چه میخواهید؟؟؟درخانه هاتون بمانیدوبی دینی کنیدلااقل اشاعه فحشا نکنید دین بازیچه وعقیده ی شخصی نیست که درموردآن هرفردی بدون هیچ علمی نظرب دهد وهرطورخواست رفتار کند حیاکنید ….کشورمان رابه تباهی وفسادکشاندید…مرگ برشما که خدانشناس وبی حیا شدید آبروی بقیه ملت روبردید…بی فرهنگ ها

  37. نا شناس:

    به نظر من همه ی طرز فکر ها در یک جامعه هست و ما نباید دیگران را مجبور کنیم هر کس میتواند یک طرز فکری را داشته باشد که همه آنها جالب است و در کنار هم یک جامعه ایده آل را به وجود می آورد

    • مجید:

      کدوم ایده آل؟؟؟؟؟ اگه جوونای مردم بادیدن این تصاویر به گناه بیفتن کی جواب میده؟؟

  38. من:

    بیتربیت

  39. باربد:

    دیگه قرار نشد هر خری از جاش پاشد بگه من ادمم که

    مپلا الا ادای بازیگرای هالیوودو در اوردن خخخخخ

    بعد بازیگرار خودشون میان این لباسای عجق وجق و مد می کنند بعد که دخترای مردم میپوشن میگرنشون پس شما غلط می کنید که میذارید بازیگرای جندتون اینا رو بپوشن

  40. akbar:

    سلام
    کاش مسئولین این برنامه به جای یک شاخه گل قرمز – به تک تک این بازیگران یک سگ می دانند تا بیشتر شبیه بازیگران مشرک یهودی و مسیحی می شدند ( حیف این همه شاخه گل نبود که صرف اینها شد . . . )
    از ته قلبم متاسفم براشون – واقعا ظرفیت ندارند – به جای شماها من حیاء میکنم . . .

  41. akbar:

    سلام
    کاش مسئولین این برنامه به جای یک شاخه گل قرمز ، یک سگ به تک تک آنان می دانند تا شبیه بازیگران مشرک ، یهودی و مسیحی می شدند . . .

  42. فروغ جون:

    فقط از بعضی ازبازیگرامون که بنده شخصیت ایشان رامی شناسم ، تعجب کردم .باچه ظاهرنامناسبی دریک مراسم رسمی
    شرکت کرده اند.
    فقط می خواهم ازایشان بپرسم پس در جشن عروسی هاشون وخلوت های زندگی شخصی شون ، آیا آرایشی باقی مونده که شخصی فقط واسه شوهرشون باشه ؟ یااصلا ایشان چیزی تحت عنوان زندگی شخصی نمی شناسند؟
    والله دین هم نداشته باشی ، بازهم هرجای دنیا بری زندگی شخصی با جلوی دوربین بایدیک تفاوتی داشته باشه!!!
    حتی لذت عشق زمینی ، چیزیه که امثال ایشان هیچ وقت اوج وکمالش راحس نخواهندکرد؛چراکه پنهانی وپوشیدگی است که اوج لذت راایجادمی کند نه نمایش خوددرمقابل همگان.
    ازشما متشکرم که حقیقت این بازیگران رابرما آشکارمی نمایید تاماجوونا باشناخت بیشتردرالگوگیری ازاشخاص رفتارنماییم.
    خداخیرتان دهد.

  43. یازهرا:

    دقت کنید واسه همین مدگرایی شون که عف وحیا کنارگذاشته میشه وزندگی مشترک شون هی درحال عوض شدن
    چن بار ازدواج میکنن

  44. یازهرا:

    دوستان عزیز کی گفته این مدگرایان الگوی ماهستند
    الگوی مافقط ائمه اطهار(ع) هستند.
    بایدبه اینها گفت به کجاچنین شتابان؟؟؟
    اونمو وزیرگلو رومیدی بیرون خوب فردا خودت میسوزی البته چن نفری که از راه بدرکردی
    خداهمه رو عاقبت به خیرکنه
    آمین

    • تقی:

      فردا یعنی دقیقا کی؟؟

  45. Najm:

    بنظرمن اونکه مشکل داره طرز فکربعضی ازمردم نه لباسهای اونا.بعضیهامیخوان زنهافقط داخل یه پارچه مشکی باشن ودراخرهم یه پارچه سفیدوکفن.وازهمه ی زیباییهامحروم میکنن اون لباسهاهمه پوشیده ومناسب بودن وبنظرم هیچکدومشون نه ازنظرشرعی ونه عرف مشکلی داشتن.وکسانی هم که خلاف اینومیگن وبااون چهارتامو قراردلشون بلرزه وواس همین مخالفن همون بهترکه برن به جهنم .چون بهشت به هیچ عنوان جای این ادمهای سست عنصرو بی اراده و زورگو نیست

    • یازهرا:

      دوست عزیزوقتی خدا درقران کریم میفرماید گردی صورت خوب باید رعایت کنیم دیگه
      خودت ببین اگر یک زن حفظ حجاب نکنه ودل شوهرت ببروشوهرت نسبت به شماسرد بشه وزندگیت بپاشه خوبه.
      خوب نه دیگه
      ولی الان متاسفانه درجامعه بی بندباری وبی حجابی قانون شده وکسی جرات امربه معروف کردن نداره
      ازاول هم همین بوده همیشه بیشتر پیروی باطل هستند تاحق
      اگرغیر این بود که دنیا بهشت میشدوما راحت بودیم ازدست این بی بندبارها
      دوست عزیز لطف کن ازاین به بعد بیشتر تامل وتفکرکنی

  46. نجمه:

    بنظرمن اونکه مشکل داره طرز فکربعضی ازمردم نه لباسهای اونا.بعضیهامیخوان زنهافقط داخل یه پارچه مشکی باشن ودراخرهم یه پارچه سفیدوکفن.وازهمه ی زیباییهامحروم میکنن اون لباسهاهمه پوشیده ومناسب بودن وبنظرم هیچکدومشون نه ازنظرشرعی ونه عرف مشکلی داشتن.وکسانی هم که خلاف اینومیگن وبااون چهارتامو قراردلشون بلرزه وواس همین مخالفن همون بهترکه برن به جهنم .چون بهشت به هیچ عنوان جای این ادمهای سست عنصرو بی اراده و زورگو نیست

    • تقی:

      دوست عزیز جهنم و بهشت سرکاریه!

  47. زهرا:

    سلام واقعا متاسفم …ما به کجا داریم میریم .بازیگرای ما چقد بی ظرفیتن ….مثلا الگو هستن خیر سرشون.

  48. مریم:

    من موندم از کسی که زیر عکسها در مورد طراحی لباسها نظر نوشته مثلا گفته فلان شلوار با مانتو کاملا سبک مجلسی داره اما لباس ساده پوشی بعضی ها رو گفته اصلا مناسب نیست. مشخصه خیلی املی با این نظر دادنات به لباسهای اجق وجقی می گی مجلسی ومناسب. لباس مریم معصومی که عند پشت کوهی بود مانتو نیوشا ضیغمی هم اخر دهاتی بازی بود

  49. آیینه:

    آقایان آمده بودند حظ بصری ببرن یا ببینند که استکبار چه کرده با لباس بازیگران و….

  50. هانیه:

    بچه ها ی خورده بس انصافی دین درسته لباسایه رنگی پوشیدن ولی رنگی ک گناه نیست بی حجابیم ندارن مثل این زنایه کوچه خیابون ک شلوار پاره نپوشیدن یا تنگ اندامنما ی لباسایه متفاوفتی پوشیدن همین

  51. سحر:

    بیشتر به نمایشگاه مد نزدیک تر بود تا جشن سینمایی واقعا تاسف باره یادم به اعتراضات بعضی بازیگران در دفاع از خودشون از مطالب یا الثارات که میوفته بیشتر به روداری و جسارتشون پی میبرم بخصوص بازیگری که در دفاع از خودش از مطالب یا الثارات گفته بود به روز قیامتم اعتقاد دارم واقعا حرفش مضحکه … الان بازیگران اروپا هم اینقدر بی بندوبار نیستن که اینا هستن (با توجه به شرایط کشورشون) انگار یه جایی عقده هاشونو خالی کرده بودن که نهایت رهایی بوده براشون متاسفم (البته برای همه هنرمندان صادق نیس و استثناهایی هم حتما وجود داشته)

  52. نام شما...:

    خاک بر سر کشوری که الگوهایش شمایید

  53. بهروزی:

    نمایشگاه مد بود یا سینما.

  54. احمدی:

    باسلام وخدا قوت ….چرا به مطالب یالثارات خرده میگیرید اینها مثلا الگوی فرزندان این مرزوبوم هستند واقعا فساددرسینمای ما بیداد میکند جلوی دوربین دریک مراسم رسمی بااین وضعیت هستند حالا درپشت پرده ببین چیکارا که نمیکنند.

  55. حسنا:

    فقط لباس مریم معصومی قشنگ و شیک بود

  56. حامد:

    الگوهای فرهنگی مارو ببین توروخدا….زناشون که از خارجیا بدترن و …
    مرداشونم که…

  57. rv:

    درسته که بازیگران با حجابهای نامناسب در این مراسم شرکت کرده اند وکاردرستی نیست وفرهنگ جامعه اسلامی وپوشش قابل قبول آن زیر سوال می رود ولی بهتر است برای چنین مراسمی که بسیار دیده می شود والگو برای بسیاری از هموطنانمان می باشد قوانین وقواعد مخصوص وضع شود وخط قرمزهایی برای سبک لباس وحجاب در نظر گرفته شود . وبازیگران درصورت رعایت این اصول اجازه ورود به مراسم راپیدا کنند دقیقا مانند مراسم فرش قرمز بازیگران هالیوودی که آقایان موظف به پوشیدن کت وشلوار مشکی ومناسب مراسم هستند وهمچنین خانمهای بازیگر.ولی دوستان عزیز این طرز بیان وانتقاد که به صورت فحش وتوهین باشد درست نیست و دراسلام هم نکوهش شده است.در پایان از خانم آزاده نامداری والیکا عبدالرزاقیوبهنوش بختیاری به دلیل حجاب مناسب ورعایت قوانین جامعه اسلامی متشکریم.وبه این عزیزان به خاطر اعتماد به نفس واقتدارشان آفرین می گویم

  58. مهناز:

    راستش هنگ کردم شو لباس بود فکر میکنم مثل شبکه های ماهواره ای فشن نمیدونم چی بگم….

  59. َARMAN:

    به نظرم این عکسارو نذارید بهتر باشه چون همش باید برای این مملکت غصه بخوریم
    حالم به هم خورد 🙁 🙁

  60. عباس:

    خدا به ما رحم کنه … این وضع بازیگرای سینمای ماست که دم از فرهنگ اسلامی میزنه …

  61. آتریسا:

    هنر این نیست خودتو بریزی بیرون این رو همه بلدن . محجبه بودن روشنفکری و تمدنه . دروووووووووووووووووووووووود بر حجاب

  62. حرف حق:

    بدحجابها بازماندگان ال سفیانند . وای بر اینها…

    • تقی:

      نمیخوای از عمق فاضلاب تاریخ خارج بشی؟

  63. پگاه:

    از مدل لباسهاشون هم اصلا خوشم نیومد بعضیهاشون بد نبود
    آرایشها تند بود بهتر بود میک آپ ملایم میکردن

  64. بانو:

    واقعا اینا الگوهستند……ایششششش خدا بخیر بگذرونه ک اینا الگواند
    سیاست مداران ایران کله گنده های ایران ……. اول جلو ایناروبگیرین بعدش واسه حجاب اسلامتون تبلیغ کنیدوقتی شما جلو ۱۰ بازیگر نمیتونین بگیرن میخوای جلو امریکا اسراییل واسه پخش فیلمای مبتذلش تو ایران بگیری هی بیا بگو ماهواره بد امریکا بداسراییل بد سریالاشون بد
    الان بازیگرای ما خیلی خوبن

    • تقی:

      امان از حسادت…

  65. مسعود:

    بدحجابها نوکران صهیونیست هستند و دارن به وطن و اسلام خیانت میکنن ..

    • تقی:

      امان از نفهمی…

      • محمد:

        شما فضول مردم هستید برای همه کنتور انداختید به تو چه مردم چه نظری میدن

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.