لجبازی بی‌منطق آمریکایی‎‌ها صدای آلمان را هم درآورد

۲۲م آذر ،

در حال حاضر اعضای اتحادیه های کارگری این سیاست شرکت خودروساز مادر آمریکایی را یک سیاست ناقص و اشتباه عنوان می کنند.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، پس از اعلام خبر تعطیلی کارخانه قدیمی خودروسازی «اوپل» در شهر بوخوم آلمان در سال ۲۰۱۶ میلادی، موجی از انتقادها به شرکت جنرال موتورز آمریکا یکی از سهامداران بزرگ این شرکت سرازیر شد. هم اکنون سندیکاها و شورای های کارکنان اعلام کرده اند با توقف برنامه ریزی شده تولید خودرو در «اوپل» بوخوم که قرار است در سال ۲۰۱۶ عملیاتی شود، مقابله خواهند کرد.

تعطیلی این کارخانه در آلمان با خشم و عصبانیت زیادی همراه و این وضع سبب شده است انتقادها از شرکت مادر این کارخانه یعنی «جنرال موتورز» آمریکا با افزایش روبرو شود. چون شرکت «جی ام» آمریکا «اوپل» را از فروش خودرو به کشورهای آسیایی منع کرده است.

در حال حاضر اعضای اتحادیه های کارگری این سیاست شرکت خودروساز مادر آمریکایی را یک سیاست ناقص و اشتباه عنوان می کنند. به نقل از کارکنان «اوپل» بوخوم آلمان وقتی بازارهای رو به رشدی در آسیا همانند بازار کره وجود دارند اما اجازه فروش به آنها داده نمی شود، طبیعی است که این کارخانه به راحتی از بین خواهد رفت.

در همین حال فیلیپ روسلر وزیر اقتصاد آلمان نیز با تاکید بر اینکه سبب اصلی بروز این مشکل، داخلی است، این سئوال را مطرح کرده است که براستی چرا شرکت «جنرال موتورز» اصلا شانس و فرصتی را در اختیار شرکت زیر مجموعه ای اش یعنی «اوپل» قرار نمی دهد؟


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.