لزوم تبیین جایگاه رفیع علم و عالم در جامعه

۱۰اردیبهشت،

2000.jpg

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی بر لزوم تبیین جایگاه رفیع علم و عالم در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی (ایسنا) منطقه اردبیل، گنجی در مراسم گرامیداشت هفته معلم در دانشگاه محقق اردبیلی، با تاکیید بر لزوم تبیین جایگاه رفیع علم و عالم در جامعه، گفت: هفته معلم فرصت مغتنمی است که از اساتید بزرگوار که مسوولیت خطیر تعلیم و تربیت جامعه را به عهده دارند، قدردانی شود.

گنجی افزود: از جامعه بصیر و علمی کشور انتظار می‌رود، با درک صحیح از شرایط ملی و بین‌المللی با ایجاد وحدت و همدلی در میان آحاد مردم با خلق حماسه عظیم سیاسی و اقتصادی و مشارکت پرشور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و حرکت در مسیر توسعه در تحقق آرمان‌ها و استراتژی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش تلاش کنند.

وی از کسب رتبه‌های برتر دانشگاه محقق اردبیلی در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خبر داد.

درادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد علی نسب مسوول دفتر نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه نیز در این برنامه به تبیین تعلیم و تربیت از دیدگاه قرآن کریم پرداخت و گفت: از نگاه اسلامی انسان‌ها هیچ وقت فارغ‌التحصیل نمی‌شوند و همیشه در حال یادگیری می باشند، چنانچه انسانی را با تعلیم و تربیت بتوان از انحراف نجات داده او را احیا کنیم گویا بشریت را نجات داده‌ایم.

وی افزود: در کنار کمیت‌های آموزشی و پژوهشی نباید از کیفیت‌ها نیز غافل شد، چرا که در این صورت در بررسی و حل مسائل جامعه و در واقع نتایج تلاش‌ها گام برداشته‌ایم.

در این همایش از اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی که رتبه‌های علمی بالاتر اعم از استادی، دانشیاری و استادیاری کسب کرده‌اند تجلیل شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.