لزوم نوسازی خودروهای فرسوده سنگین

این خبر امروز شنبه ۶ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

لزوم نوسازی خودروهای فرسوده سنگین

عصر خودرو : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ، حمل و نقل جاده ای را از زیرساختهای اصلی توسعه کشور عنوان نمود و گفت : در حال حاضر بخش عمده حمل و نقل کالا در کشور از طریق حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد بنابراین پرداختن iبه این حوزه و نوسازی در این بخش از اهمیت ویژه ای درکشور برخوردار است .

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از خبر خودرو رمضانعلی سبحانی فر افزود : در حال حاضر حمل و نقل در کشور iبه سه صورت ریلی ، هوایی و جاده ای صورت می گیرد و با توجه iبه اینکه بخش عمده ای از حمل و نقل کالا و مسافر از طریق جاده ها انجام می گردد این حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و بنابراین مستلزم ناوگانی توانمند ، سالم و قدرتمند است.
وی در ادامه افزود : هم اکنون فرسودگی ناوگان حمل ‌و نقل جاده‌ای مصرف سوخت ، آلودگی هوا و آمار تصادفات را در کشور افزایش داده است که باید نسبت iبه نوسازی در این بخش اقدام جدی تری صورت گیرد.
وی در ادامه iبه iبه تاثیر تحریمات بر روند نوسازی خودروهای فرسوده سنگین پرداخت و گفت : در شرایط کنونی نوسازی خودروهای سنگین و تجاری نیازمند تامین و جایگزینی است که با توجه iبه شرایط تحریم و کاهش تولید در کشور خودروسازان این بخش نیازمند حمایت و توجه جدی دولت می باشند.
وی افزود : قطعا نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای و حمایت دولت از تولید نمایندگان در این بخش ضمن اینکه سبب رونق تولید خودروهای سنگین در کشور می گردد ، زمینه رونق اقتصادی و افزایش اشتغال را نیز فراهم خواهد نمود.
نماینده سبزوار در خانه ملت در ادامه میزان حمایت دولت از تولید نمایندگان داخلی در حوزه خودروهای سنگین را بسته iبه اهمیت این حوزه از صنعت کشور دانست و گفت : دولت باید با توجه iبه اهمیت و تعریفی که از اهمیت حمل و نقل جاده ای وجود دارد از تولید نمایندگان این بخش حمایت نماید تا مشکلات موجود در این بخش برطرف شود.

شنبه ۶ آبان   ۳:۵۸

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.