لطفا محمود عباس را ترور کنید!

آویگدور لیبرمن با تاکید بر این که سیاه‌ترین روز برای رژیم صهیونیستی روزی بود که محمود عباس به نشست سران جنبش عدم تعهد در تهران قدم گذاشت، ترور عباس و محاصره وی را خواستار شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای کوتاه با شبکه ۱۰ تلویزیون اسراییل اظهار کرد: سیاه‌ترین روز در تاریخ اسراییل زمانی بود که محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به جنبش سران عدم تعهدها در تهران رفت. ما باید گام‌های جدی را در قبال عباس اتخاذ کنیم که احتمالا به حد ترور عباس و محاصره وی به شیوه‌های مختلف خواهد رسید.
لیبرمن گفت: به محض بازگشت عباس به فلسطین باید وی فورا محاصره شود.

لیبرمن در واکنش به سخنرانی که ریاض المالکی، وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست غیرمتعهدها در ایران ایراد کرد، وی را به ژوزف گوبلز، وزیر تبلیغات نازی‌ها تشبیه کرد.
در مقابل محمود عباس در واکنش به اظهارات اخیر لیبرمن که خواهان محاصره مقر المقاطعه در رام الله شد، گفت: این اظهارات نشان دهنده این است که جامعه اسرائیل بیمار است.
در همین راستا نمر حماد، مشاور سیاسی محمود عباس در بیانیه‌ای تصریح کرد: اظهارات لیبرمن نشانه آن است که جامعه اسراییل بیمار است.
حماد در ادامه افزود: عدم واکنش اسراییل به اظهارات وزیر خارجه آن نشان می‌دهد که این دولت هیچ جدیتی در مقابل اظهارات پی در پی وی به خرج نمی‌دهد و با سخنان وی موافق است.
وی تاکید کرد: ما در مقابل اظهارات لیبرمن با جدیت برخورد خواهیم کرد و نامه‌ای به جامعه جهانی مبنی بر این که عدم توجه دولت اسراییل به اظهارات وی یا انتقاد نکردن از لیبرمن نشان دهنده موافقت دولت تل‌آویو با سخنان وی است، ارسال می‌کنیم.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان در بیانیه‌ای اعلام کرد که لیبرمن با تهدیدهای پی در پی برای ترور یا محاصره عباس از تمام خط‌های قرمز پا فراتر گذاشته است.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان اعلام کرد که جای مناسب برای لیبرمن و امثال وی دادگاه‌های کیفری بین‌المللی است و نه مقرهای وزارت خارجه کشورهای جهان است که ادعا می‌کنند با تندروی، ترور، کشتار مبارزه می‌کنند.
۵۱۵۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.