لغو برگزاری کنگره شعر دفاع مقدس قطعی نشده است

مصطفی محدثی خراسانی، دبیر بیستمین کنگره شعر دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اخبار منتشر شده پیرامون برگزار نشدن این کنگره در زمان از پیش اعلام شده (۱۳ تا ۱۶ تیرماه) اظهار کرد: این موضوع هنوز قطعی نشده است و مساله به موضوعات اجرایی کنگره در شهر سنندج برمی‌گردد.

وی افزود: تا این لحظه هنوز خبری مبنی بر اجرا نشدن کنگره به من اعلام نشده است و همچنین خبری مبنی بر برگزار نشدن نشست خبری روز ۵ تیر ماه نیز اعلام نشده است.

محدثی خراسانی افزود: تا جایی که به بخش علمی کنگره مربوط است، داوری‌ها انجام شده است و نشست‌های تخصصی و مدعوین آن نیز مشخص شده‌اند. از سوی دیگر بسیاری از میهمانان کنگره نیز مشخص شده‌اند و حتی برای آنها بلیت نیز تهیه شده است.

دبیر بیستمین کنگره شعر دفاع مقدس تصریح کرد: مشکل کوچکی در بحث اسکان میهمانان و اجرایی کنگره به وجود آمده است که از سوی بنیاد حفظ آثار رایزنی‌های فشرده‌ای برای حل آن در حال انجام است.

بنا بر اعلام پیشین معاونت ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بیستمین کنگره شعر دفاع مقدس به میزبانی سنندج و در خلال روزهای ۱۳ تا ۱۶ خرداد ماه برگزار خواهد شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.