لمپارد: بعد از خداحافظی مربی‌ چلسی می‌‌شوم

به گزارش خبرآنلاین؛ فرانک لمپارد ستاره ۳۴ ساله تیم ملی‌ انگلیس که عضویت در باشگاه چلسی را از سال ۲۰۰۱ در کارنامه خود دارد، در حال حاضر آخرین سال قرار داداش با این تیم لندنی را سپری می‌‌کند و آینده دوران حرفه ای خود را در هاله‌ای از ابهام می بیند.

لمپارد در واکنش به این مساله به روزنامه سان گفت: «اگر از فوتبال خداحافظی کنم، دوران مربیگری ام  را آغاز خواهم کرد، البته فقط یک باشگاه است که در آن مربیگری خواهم کرد.»

او ادامه داد: «می دانم که ممکن است این حرف خود خواهی‌ باشد اما نمی‌‌خواهم مربیگری ام را با تیمی سطح پایین شروع کنم، البته انتظار ندارم که به یک باره سرمربی‌ چلسی شوم اما چلسی تنها باشگاهی است که می‌خواهم در راس کادر فنی‌ آن قرار بگیرم. نمی‌‌خواهم هواداران تلاش‌هایی‌ که من برای این تیم انجام داده‌ام را فراموش کنند و دوست دارم همچنان در باشگاه باقی‌ بمانم.»

فرانک لمپارد ستاره محبوب استمفوردبریج که طی‌ ۱۱ سال حضورش در چلسی به  ۳ عنوان قهرمانی در لیگ برتر، ۴ جام حذفی، ۲ جام اتحادیه و ۲ جام خیریه به همراه این تیم دست یافته و همچنین فصل قبل موفق شد برای اولین بار جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد.

این بازیکن در طول این سال‌ها زیر نظر مربیان بزرگی‌ همچون کلودیو رانیری، ژوزه مورینیو، فیلیپ اسکولاری، گاس هیدینک، کارلو آنچلوتی و فابیو کاپلو کار کرده و حالا خودش را آماده برای هدایت چلسی می‌‌داند.

فرانکی در واکنش به این موضوع گفت: «بدون شک چیز‌های زیادی در این سال‌ها آموخته ام که مهم ترین آن احترام گذاشتن به بازیکنان بود. احترامی که شما به طور متقابل از دیگران خواهید دید. من این را از مربی چون مورینیو آموخته ام  و به همین دلیل است که همه بازیکنانی‌ که با مورینیو کار کرده اند، احترام زیادی برای او قائلند.»

فرانک لمپارد در ۵۶۲ بازی که برای چلسی به میدان رفته، موفق شده ۱۸۸ بار دروازه حریفان را باز کند و از همین رو سومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه به شمار می‌‌رود.  او محبوبیت خاصی نزد هواداران تیم لندنی دارد و قرار گرفتن این بازیکن در راس کادر فنی چلسی در آینده ای نزدیک، چندان دور از ذهن نیست.

۲۵۲ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.