لنکرانی:پشتیبانی مردم از مشایی توهم است

۳۱فروردین۱۳،

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه پشتیبانی مردم از مشایی یک توهم است،گفت: هر فردی از بدنه دولت به تصور اینکه پشتیبانی مردم از دولت را نصیب خود خواهد کرد وارد کارزار انتخابات شود، دچار توهم شده است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، کامران باقری‌لنکرانی عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به نامگذاری سال تازه به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از طرف مقام معظم رهبری، اظهار کرد: بروز بعضی از رفتارها از طرف کاندیداها مغایر با حماسه است.

*لابی‌های پنهان و آشکار رٱی مردم را مخدوش می‌کند

وی با بیان اینکه ایجاد لابی‌های پنهان و آشکار رٱی مردم را مخدوش می‌کند، افزود: این کار با اصل حماسه مغایرت دارد.

وزیر اسبق بهداشت، به ثبت‌نام نهایی کاندیداهای ریاست جمهوری در تاریخ ۲۲ اردیبهشت جاری اشاره کرد و گفت: پس از تایید کاندیداها در دوم خرداد رقابت می‌تواند با پایبندی به اخلاق و نقد مبانی و جهت‌گیری‌ها و به‌دور از تخریب شخصیت‌ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات از دیدگاه امام راحل یک آزمون الهی است، اذعان کرد: حضور گسترده مردم پشتوانه قوی رئیس جمهور آینده محسوب می‌شود.

*از مبانی سبک زندگی اسلامی در دوران ریاست جمهوری خود حمایت می‌کنم

باقری‌لنکرانی با اشاره به اینکه در یک دولت باید اقدام‌های فرهنگی از برنامه‌های فرهنگی تفکیک شود، تصریح کرد: اگر قرار باشد کتابی نوشته و یا فیلمی ساخته شود اقدام فرهنگی شکل گرفته است اما اگر به محتوای آن توجه نشود برنامه فرهنگی اجرا نشده است.

وی با اشاره به ترویج سبک زندگی اسلامی در دوران ریاست جمهوری احتمالی خود، اذعان کرد: دولت بنده باید از برنامه‌های صحیح فرهنگی حمایت کند و برنامه‌های فرهنگی توسط هنرمندان و صاحب‌نظران و صاحب اندیشان طراحی شود و دولت می‌تواند از اجرای آنها حمایت کند.

*افراد متخصص را در کابینه‌ام به‌کار می‌گیرم

عضو جبهه پایداری با اشاره به بسیاری از نقاط مثبت در دولت نهم و دهم، خاطرنشان کرد: عرصه مدیریت در دولت نهم و دهم بسیار گسترده بوده و در دولت‌های قبل بسیار محدود بود و دولت یازدهم باید گستره مدیریت را از این هم بازتر کند.

وی استفاده از نیروهای متخصص استانی در کابینه دولت را به رئیس جمهور آینده پیشنهاد کرد و گفت: بنده نیز قصد استفاده از نیروهای متخصص را در کابینه خود دارم زیرا این امر مغفول واقع شده است.

*مشایی برای حضور در انتخابات دچار توهم شده است

باقری‌لنکرانی یادآور شد: هر کسی که شرایط ثبت‌نام برای کاندیداتوری انتخابات را دارد می‌تواند ثبت‌نام کند اما اینکه فردی از بدنه دولت به تصور اینکه پشتیبانی مردم از دولت را نصیب خود خواهد کرد دچار توهم است.

وی با تصریح بر اینکه دولت‌ها به‌ویژه دولت‌های نهم و دهم در اواخر خدمت خود توجه و حمایت بیشتر مردم را به خود جلب می‌کنند، متذکر شد: پشتیبانی مردم از مشایی یک توهم است.

عضو جبهه پایداری، رقابت اصلی را بین اصولگرایان دانست و یادآور شد: اصلاح‌طلبان نیز بین خود دچار سوء مدیریت می باشند و حضور جدی با کاندیدای جدی را در این عرصه ندارند اما حضور پیدا می‌کنند زیرا قهر و کناره‌گیری آنها از انتخابات مجلس سبب شده که بدنه اجتماعی دیگر آنها را قبول نداشته باشد و عمده‌ترین ظرفیت‌های خود را روی انتخابات شوراها متمرکز کرده‌اند.

 

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.