له شدن مرگبار ۴۰۵ زیر کامیون

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 له شدن مرگبار 405 زیر کامیون

له شدن مرگبار ۴۰۵ زیر کامیون

ممتازنیوز: له شدن یک دستگاه پژو ۴۰۵ زیر کامیون موجب کشته شدن ۴ نفر از اعضای یک خانواده در جاده سرخس – مشهد شد.

به گزارش ممتازنیوز، سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور و لغزندگی جاده‌ها گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در اکثر جاده‌های استان‌های بوشهر، زنجان، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری بارش باران جریان دارد و جاده‌ها لغزنده هستند.
وی یادآور شد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.
همچنین سلبی در مورد تصادفات رخ داده در جاده‌های کشور گفت: برابر اعلام پلیس راه استان مرکزی ساعت ۲۲:۱۰ روز دوشنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور فرعی نراق در استان مرکزی ۳ نفر کشته شدند.
به گفته وی، اداره راه و شهرسازی شهرستان دلیجان ۵۰ درصد در امر ایمن سازی این جاده مقصر شناخته شده است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور افزود: ساعت ۱۵دقیقه بامداد روز گذشته نیز بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سواری پراید در محور خوزستان در استان چهارمحال و بختیاری ۲ نفر کشته شدند.
سرهنگ لطیف، جانشین فرماندهی پلیس راه خراسان رضوی نیز از وقوع یک فقره تصادف در جاده مشهد – سرخس و کشته شدن ۴ عضو یک خانواده در این حادثه خبر داد.
این حادثه امروز بر اثر له شدن یک دستگاه پژو ۴۰۵ زیر یک دستگاه کامیون رخ داد.
سرهنگ لطیف خاطر نشان کرد: شدت حادثه به حدی بود که مأموران آتش نشانی با استفاده از دو دستگاه جرثقیل ۲۵ تنی موفق شدند کامیون را از روی خودرو بلند کنند و جنازه ۳ زن و یک مرد را از داخل آن خارج کنند.
سرهنگ قدرتی، فرمانده پلیس راه خوزستان نیز گفت: براثر برخورد یک دستگاه کشنده ولوو با پراید در محور اهواز – خرمشهر، راننده خودور پراید جان باخت و یک نفر دیگر ازسرنشیان پراید زخمی شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.