لوازم آرایشی ۳۰ نفر را به بیمارستان کشاند

۲۵م آذر ،

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی اصفهان از مسمومیت ۳۵ تن از هنرجویان دختر یک مرکز فنی‌حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

ممتازنیوز: مسعود عنایت‌زاده در این باره گفت: ساعاتی پیش وقوع این اتفاق به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و آتش‌نشانان به محل اتفاق واقع در یک مرکز آموزش فنی حرفه‌ای اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل اتفاق یکی از سالن‌های آرایشگری این مرکز فنی حرفه‌ای دخترانه در خیابان هزار جریب بود، اظهارکرد: ظاهرا در این سالن آزمون آرایشگری در حال برگزاری بود که این اتفاق رخ داد.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی اصفهان با بیان اینکه مشخص نیست که سبب این اتفاق گازگرفتگی و نشت‌گاز بوده باشدیا خیر؟ گفت:با توجه به این که علایم گازگرفتگی و سایر مسمومیت‌ها یکسان است، سبب این اتفاق باید بررسی شود.

به گفته عنایت‌زاده، این سالن مجهز به سیستم حرارت مرکزی بوده، اما با این وجود عوامل و کارشناسان آتش‌نشانی با تجهیزات خود و دستگاه‌های مخصوص مشغول تحقیقات در این محل می باشند.

همچنین عباس‌عابدی مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان در مورد اتفاق گازگرفتگی دانش‌آموختگان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه ساعتی پیش وقوع گازگرفتگی در این مرکز به مرکز فوریت‌های ۱۱۵ اعلام شد به ایسنا گفت: با توجه به نوع گزارش دریافتی و تعداد مصدومان این اتفاق بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، هفت دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس به محل اتفاق اعزام شد.

وی با بیان اینکه تکنیسین‌های اورژانس با حضور در صحنه اتفاق دریافتند که ۳۵ تن از هنرجویان مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای که برای شرکت در همایشی با موضوع «آرایشگری» گردهم آمده بودند بنا به دلایلی دچار گازگرفتگی شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان با بیان اینکه این اتفاق ۳۵ مصدوم بر جای گذاشت گفت: تمامی این مصدومان حالت تهوع و استفراغ داشته و در میان این اشخاص کودکی شش ماهه و سه ساله نیز به چشم می‌خورند.

وی با بیان اینکه تمامی مصدومان به بیمارستان‌های الزهرا، شریعتی و عیسی‌بن‌مریم منتقل شده‌اند گفت: هنوز سبب این اتفاق مشخص نشده است اما حال عمومی مصدومان مساعد است. 

منبع : ایسنا


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.