لودر ۱۸۹۹ و فیستا ST

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

فورد فیستا در دستان تیونر عجیبی به نام لودر ۱۸۹۹ افتاده تا نتیجه آن افزایش ۵۱ اسب بخاری قدرت و ۹۵ نیوتن متری گشتاور باشد.

Loder1899 Ford Fiesta aero kit

Loder1899 Ford Fiesta aero kit

برای افزایش توان فورد فیستا ST در ابتدا فشار توربوشارژر موتور ۱٫۶ لیتری افزایش یافته و سپس با یک اینترکولر تازه و تغییر در سیستم اگزوز و همچنین تغییراتی در پردازشگر الکترونیکی موتور و نصب یک مبدل کاتالیزور ویژه خودروهای اسپرت، تغییرات تکمیل شده‌اند.

Loder1899 Ford Fiesta aero kit

Loder1899 Ford Fiesta

در نتیجه فیستا RS می‌تواند ۲۳۲ اسب بخار نیرو و ۳۳۵ نیوتن متر تورگ تولید نماید که برای شتاب گیری صفر تا صد ۶٫۵ ثانیه ای (۰٫۴ ثانیه سریع‌تر) و رسیدن به نهایت سرعت ۲۳۵ کیلومتر بر ساعت (۱۵ کیلومتر بر ساعت بیشتر) کفایت می‌کند. این در حالیست که مصرف سوخت خودرو تنها ۰٫۱ لیتر افزایش یافته و از ۵٫۹ لیتر به ۶٫۰ لیتر در هر صد کیلومتر رسیده است.

سیستم ترمز نیز توسط لودر ۱۸۹۹ تقویت شده و از دیسکهای بزرگ‌تر ۱۲٫۵ اینچی استفاده شده است. همچنین سیستم تعلیق نیز با کاهش ارتفاع به میزان ۲۵ میلیمتر و با کیت تعلیق Bilstein بعلاوه چرخهای تازه آلیاژی بهبود یافته است.

برای تغییر ظاهر خودروی فیستا، تنها به کیت بدنه ای با ضربه گیر تازه، اگزوز و چرخهای تازه اکتفا شده است. در مورد تغییرات داخلی موردی توسط این شرکت منتشر نشده است.

۰۹

آذر


Loder1899 Ford Fiesta ST


فورد تیونینگ هاچ بک


فیسبوک


۸ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.