لو: برای شکست ایتالیا،باید پیرلو را مهار کنیم

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در صحبتهایی اعلام کرد که کلید موفقیت تیمش در بازی امشب مقابل ایتالیا درمرحله نیمه نهایی یورو۲۰۱۲ این است که بتوانند به خوبی اندره آ پیرلو را مهار کنند.

آلمان که در هر ۴ دیدار قبلی اش در یوروبه پیروزی رسیده، اکنون درمرحله نیمه نهایی یورو باید مقابل ایتالیا قرار بگیرد. در آستانه این دیدار حساس یواخیم لو به خبرنگاران گفت:« پیرلو بازیکنی مثال زدنی است که ایده های خوبی دارد. او یکی از کسانی است که بازی را مدیریت می کند. پس باید او را متوقف کنیم. ما باید به فکر راهی باشیم که در میانه میدان بهتر از ایتالیایی ها بازی کنیم و ریتم بازی را در دست بگیریم. »

لو ادامه داد:« ما به ایتالیا اجازه نخواهیم داد که به ما نشان دهند که چطور فوتبال بازی می کنند. اینجا بحث اعتماد به نفس مطرح است. ما باید سرعتی، چابک، قوی و شجاع باشیم.باید خیلی دقیق باشد. ما کاملا آماده ایم و نقاط قوت و ضعفمان را می دانیم و می دانیم که با شکست دادن ایتالیا به بازی فینال خواهیم رسید.»

خیلی ها این بازی را زمان خوبی برای انتقام دیدار دو تیم در سال ۲۰۰۶ و جام جهانی می دانند ولی لو نظر دیگری دارد:« زمانی که به بازی شش سال پیش نگاه می کنی، بازیکنان کاملا جوان بودند. فکر نمی کنم که ما در آن زمان به بلوغ کافی رسیده بودیم ولی الان دیگر مهم نیست. اصلا هیچ ارتباطی میان این دو بازی نمی بینم. خیلی از این بازیکنان در آن دیدار نبودند. آنها از تاریخچه بازی خبر دارند ولی این نقش مهمی در بازی امشب نخواهد داشت. تیم ما می تواند هرتیمی را شکست دهد. ما بازی خودمان را با اتکا به ایده های خاص خودمان انجام خواهیم داد؛بدون درنظر داشتن اینکه حریف ما چه تیمی است.»

سرمربی ژرمن ها درادامه صحبتهایش گفت:« ما بازی خودمان را می کنیم و بس؛چند سال پیش مسائلی بود که باید روی آن کار می شد و الان باید بگویم که الان نباید از هیچ تیمی بترسیم.»

سرمربی ژرمن ها درادامه به این نکته اشاره کرد که تیمش این فرصت را داشته دو روز بیشتر در پایتخت لهستان به استراحت بپردازد:« در بازی مرحله یک چهارم پایانی مقابل انگلیس، ما دیدیم که ایتالیا با گذشت ۶۰ یا ۷۰ دقیقه از جریان بازی قوی تر و قوی تر می شد ودر وقت های اضافه کاملا بربازی تسلط داشت.فکر نمی کنم که ایتالیایی ها مشکل خاصی داشته باشند و آنها ۴ روز زمان داشتند تا به بازیابی بپردازند. فکر می کنم که این زمان کافی و مناسبی برای بازیابی توان از دست رفته است. آنها ردبازی به پیروزی رسیده اند. پس انرژی و قدرت بیشتری دارند. شاید ما بتوانیم بازی را با ریتم بالایی دنبال کنیم و درنیمه دوم آنها راخسته کنیم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.