لو رفتن اجزای قاب آیپد ۵ در یک ویدیو

ممتازنیوز:

لو رفتن اجزای قاب آیپد 5 در یک ویدیو

به تازگی گروه Unbox Therapy ویدیویی را منتشر کرده که اجزای قاب آیپد ۵ را نشان می‌دهد. طراحی آن کاملا الهام گرفته از آیپد مینی است و شایعات قبلی را تا حدی تایید می‌کند.

چیزی که در این ویدیو مشخص است عرض آیپد ۵ حدود ۱۵ میلی‌متر کمتر از آیپد ۴ خواهد بود و هم‌چنین به نظر می‌آید که قطر آن کمتر می باشد که همه این‌ها به سبک‌تر بودن و راحت تر بودن آن در دست کمک می‌کند. البته سایز نمایشگر تغییر نکرده و همان ۹.۷ اینچ است ولی لبه‌های دستگاه انحنای کمتری دارند و همین مورد باعث می‌شود طراحی آن شباهت بیشتری به آیپد مینی پیدا کند. اطراف قاب پشتی هم شیب کمتری نسبت به آیپد ۴ دارند.

در این ویدیو قاب آیپد جدید با آیپد ۴ مقایسه می‌شود و به راحتی می‌توان تفاوت‌ها را درک کرد. البته طراحی که در این ویدیو است چنان دور از ذهن هم نیست و طراحی خوبی به نظر می‌رسد. موارد دیگری که این ویدیو می‌شود فهمید این است که لوگوی اپل در پشت آن آینه‌ای شده و اسپیکر و پورت‌ها هم مشخص هستند.

با این اوصاف باید باتری قوی در آن بکار گرفته شود تا بتواند نمایشگر رتینای باتری خور را تغذیه کند! منتظر می‌مانیم و شایعات و اخبار جدید را دنبال می‌کنیم.

در ادامه ویدیوی مقایسه قاب آیپد ۵ را مشاهده کنید:

techcrunch

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.